Windows Phone supporteres ikke længere af TDC!!!

Vi er en familie på 4, med hver sin Windows Phone. Desværre supportere TDC ikke længere Windows Phone, så en af de klarer årsager til at have abonnement hos TDC bortfalder. Ved ikke lige hvorfor man skal tale med 4 "kundeservice medarbejdere", før der en der bryder sammen, og indrømmer at Windows ikkw længere supporteres. Håber TDC fjerner samtlige Windows telefoner i deres butikker.

Frækheden tager ingen ende, da TDC oven i købet SÆLGER, Lumia 550, inkl. TDC Play!!

5 Kommentarer

Så virker det igen. Jeg har fået aktivereingskoden idag.

Det gør det så ikke, har modtaget adskillige aktiveringskoder, men det virker ikke
Vi står i fuldstændig samme situation 4 stk WP hvor det ikke virker.. Er blevet holdt nar af kundeservice og TDC butikkerne siden dec hvor det holdt op med virke. Nu er det bekræftet at TDC stopper support af WP platform, men de vil stadig gerne beholde en som kunde og at du selvfølgelig skal betale samme pris som dem på andre platforme hvor det virker ellers kan man jo bare skifte. Samtidigt sælger man nye WP telefoner og reklamerer med fordele som TDC play til platformen. I bund og grund en rådden forretnings moral....
Kan man ikke politianmelde TDC for falsk markedføring?

Jeg synes det kunne være sjovt med noget nyt, og snakkede længe og grundigt med flere medarbejdere hos TDC, både pr. telefon og i deres butik, hvorefter jeg købte Microsoft Lumia 535 til både min kone og min mor, og en M.L. 640 til mig selv - og ingen af os kan få TDC play ind. En her på siden fortalte om samtale med 4 medarbejdere, før de indrømmede noget. Jeg bliver måske for hysterisk for hurtigt, men jeg har til dato snakket med i hvert fald 12 forskellige, og ingen har indrømmet noget som helst. POLITI !!!

SIKKE NOGET banan.

Ja, så er den gal igen. Men TDC sælger fortsat WP, med specs. der siger at man bruge TDC-Play: https://shop.tdc.dk/microsoft/lumia-550/AP23_002_55.html#.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)