Windows Phone 7

Som overskriften hentyder til.

Vil TDC så indføre WP7 telefoner eller hvordan og hvorledes?

For vil da synes det lidt trist at skulle gå til et andet selskeb for at kunne få disse WP7 telefoner som er understøttet af teleselskaberne

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Windows Phone 7 er et operativsystem på linie med Android og iOs, det kræver ingen særlig abonnement for at kunne bruges.

Så om man køber WP7 enhed uden abonnement så kan du sagtens bruge den med dit TDC abonnement.

Den eneste mobiltelefon der kræver et særligt abonnement ved siden af sit faste mobilabonnement er Blackberry.

Jeg ved ikke om det besvare din forespørgsel, ellers er du velkommen til at skrive igen Glad humørikon

Jeg synes egentlig ikke jeg fik et reelt svar på mit spørgsmål.

Mit spørgsmål går på om TDC har tænkt sig at indføre nogle Windows Phone 7 telefoner, og ikke om hvor vidt det er et operativ system eller ej.

Og hvis TDC ikke har planer om dette, så er det jo ikke svære end at skrive de ikke har planer om dette.

Og er der tvivl om hvilke telefoner som der menes, så kan der nævnes HTC, Samsung og fremtidige Nokia som kommer med noget her sidst på året.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Tænkte nok jeg ikke var helt omkring dit spørgsmål Glad humørikon

Hvor vidt TDC tager WP (forkortelse) ind i sortiment er noget deres indkøbschef bestemmer og ikke de enkelte butikker.

Nej det har du faktisk helt ret i at det ikke er så svært at skrive om det, men tror desværre ikke at de må skrive om sådan noget (intern codec eller sådan noget).

Hvor vidt Nokia's WP enheder kommer til Danmark er meget uvist. Men vi kan da have lov til at håbe at nokia ser på os danskere :-)

Er der noget nyt med hensyn til, om TDC vil sælge Windows Phone 7.5 (Mango - understøtter Dansk sprog) telefoner?

I givet fald, hvilke?

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Nyuu har modtaget fra andre medlemmer.

Generelt er der vist ingen her der ved noget som helst om hvilke telefoner der kommer i TDC handlen, ikke engang de TDC ansatte moderatorer ved noget. Det er nok som nævnt af jytfin noget som kun beslutningstagerne i indkøbsafdelingen ved noget om.

Eller sagt på en anden måde, ligeså snart nogen ved noget, kan telefonerne sandsynligvis ses i TDC butikken eller online på tdc.dk

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)