Windows Media Player er besværligt

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

[i]EDIT: Jeg undskylder på forhånd for længden på dette indlæg, men spring gerne helt ned til pointen (markeret i fed), hvis du ikke orker at læse det hele igennem!  

Jeg synes det er for dårligt, at TDC endnu ikke kan bruges for Mac-brugere, og at det endvidere er vildt besværligt at bruge (min mor, eksempelvis). Slutteligt vil jeg her prøve at udvide min endelige pointe til TDC, og kraftigt opfordre til, at denne udvikling listet op nedenfor hurtigst muligt også bliver adopteret hos TDC:

EKSEMPLER FOR ANDRE PRODUKTER OG TJENESTER:

Spotify skal bare installeres på computeren, og her kan man så hurtigt og effektivt lave spillelister, finde musik, trække musikken over i spillelister, endda købe musikken, mens spotify.dk kun er til at købe abonnementer på og downloade programmet. Fungerer til PC/Mac

Yousee har deres Yousee Player, hvorigennem man kan finde PLAY-musik, og spille den heri. - nemt. Man kan desuden se live tv, tilgå sit tv-arkiv, leje film mv. Fungerer til Windows og Mac. Virker mærkeligt, at youseeplay.dk stadigt findes, og at man stadigt kan downloade musikken som normalt, når denne løsning allerede er lanceret? Det virker som et pengespild at administrere en hjemmeside med musik, når man allerede gør som Spotify med et program til computeren, som fungerer til pc og mac. At gøre det som Spotify virker oplagt. www.yousee.dk/player

Bibzoom.dk, som er et statsligt projekt. Her kan man låne musik for 7 dage ad gangen, hvorefter man skal "genlåne" musikken (ved at logge ind med sine bibliotekskortsoplysninger).

Dette har dog fra starten været lige så problematisk at bruge som PLAY (her skulle man også bruge Media Player til afspilning - og det fungerede kun på Windows).

Nu har bibzoom.dk lavet et program i betastadie til computeren, som fungerer til både Windows og Mac, selvom det dog endnu ikke fungerer specielt godt.

Wimp, som kom til Danmark efter PLAY, har også et program til pc/mac til musik. - smart. Endvidere findes deres tjeneste også til Squeezeboks og Sonos.

https://wimp.dk/wweb/download/

POINTE:

FOR DÅRLIGT TDC!

TDC PLAY virker udelukkende for Windows-brugere, kun Windows media player er understøttet, hvilket især er et besværligt program at bruge for ikke it-kyndige personer, som bare vil finde og lytte til musik - nemt og hurtigt.

Herfor virker det da kun naturligt, at et sådant program bliver lavet hos TDC. Det virker da kun oplagt at benytte Yousee's Player i stedet for at skulle kode det hele påny. Samtidigt vil vi TDC-kunder få adgang til Live-tv og filmlejning.

Jeg ved, at dette har været foreslået så mange gange før. Kom da for pokker TDC - og gerne et kvalitetsprodukt for en gangs skyld. Det virker som om, at de projekter TDC trækker ud, oftest langt fra fungerer optimalt, når de så endeligt bliver frigivet.

Her taler jeg også om PLAY-app'en til mobil, som til stadighed er i beta-stadie efter et år (frigivet 1. Februar 2011, vi er nu i 2012)

Derfor kan jeg kun foreslå forums brugere, at skrive ønsker til tdc-produkter i deres private signatur.

/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile%3Apersonal-info

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8