Svar

Windows mail

for at jeg kan bruge mail skal indtaste bruger navn og kode

men jeg kan ikke huske dem så jeg kan ikke sende

kan man fjerne Windows mail programmet helt fra pc og starte forfra

med en ny installation

hilsen erik

icon

Bedste svar af eoggberger1 21 november 2010, 16:14

tak kpn

det vil jeg prøve hurtigst muligt

tak for råd

hilsen erik

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej eoggberger

Nej du skal ikke fjerne Windows Mail programmet.

Jeg vil derimod stille et par spørgsmål:

Har du tilknyttet din mailadresse til TDC Mailboks/webmail så du kan sende og modtage mails direkte fra internettet? eller har du bare oprettet en TDC mailadresse da fik dit bredbåndsabonnement og så opsat den i et postprogram og brugt den sådan?

jeg har tdc bredbånd telefonie og der er min mail adr. som jeg også kan se på andre pcer

og der fra har jeg oprettet min windows mail den har virket og jeg har prøvet tdc opsætning automatisk og manual og så siger den ok

jeg kan se de gamle mail men når jeg vil sende/modtage skal jeg lokke på og det kan jeg ikke fordi mit brugernavn/code  er forkert

hilsen erik

Omdømme 2

Hvis du tidligere kun har brugt dit postprogram "Windows Mail" til at sende og modtage mails og ikke har oprettet Webmail hos TDC så du kunne tilgå dine mails direkte fra internettet, er det korrekt? Og er det brugernavn og adgangskode til mailkontoopsætning som du har brugt før, du har glemt? Så er eneste udvej at kontakte kundeservice og få tilsendt en ny adgangskode til din mail.

tak kpn

det vil jeg prøve hurtigst muligt

tak for råd

hilsen erik

Omdømme 2

Jeg har lige en afsluttende bemærkning til dig.

Når du nu får din mailkonto opsat igen i Windows Mail og den virker, så kan du exportere opsætningen til en fil på din PC, og den kan du gemme i en ny mappe som du kan døbe "mailkontoopsætning" og gemme denne mappe på et eksternt drev. Så har du altid din kontoopsætning, og kan importere den igen til Windows Mail hvis du får brug for det. Blinkende humørikon

Hvis du får behov for hjælp en anden gang, så vend tilbage her til forum, vi er mange der gerne vil hjælpe.

jeg siger tusind tak for dine oplysninger  jeg har taget dem til efterretning og gemt dem så

jeg nemt kan finde dem

hilsen erik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)