Svar

windows mail

Hej forum

Windows mail er pludselig begyndt at spørge om brugernavn og adgangskode, men virker ikke alligevel.

Hvad kan der være galt....:

icon

Bedste svar af Knuden1 4 december 2010, 19:28

Hej Forum

Har nu løst mit problem gik det hele igennem igen og opdagede at der manglede et flueben i "min server kræver godkendelse" så virker det    DEJLIGT   Glad humørikon

Tak for hjælpen

Se original

17 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Du skal kontrollere din kontoopsætning i Windows Mail

Kontoopsætningen skal være følgende: 

Serveren til indgående post:  pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587 (ændres fra port 25 )

Marker: Serveren kræver godkendelse

brugernavnet ændres til din registrede mailadresse hos TDC og marker Husk adgangskode

Adgangskoden skal være den du altid før har brugt til din mailkonto.

Så burde det fungere.

Læg mærke til udgående servernavn der tilføjes et lille a

Jeg har samme problem, dog har jeg først lige oprettet min mail.

Den kode jeg bruger som login på TDC`s hjemmeside er det den samme kode jeg skal skrive i adgangskode?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Gør som KPN skriver, han har styr på det der.

grith skrev:
Den kode jeg bruger som login på TDC`s hjemmeside er det den samme kode jeg skal skrive i adgangskode?

Den kode du skal bruge til din e-mail konto, er den kode der stod sammen med det 12 cifrede konto nummer, du har fået i en almindeligt brev..

Tak for svar, det har jeg prøvet utallige gange Trist humørikon

Jeg bliver ved med at få nedenstående fejl...

Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR invalid user name or password.', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC92

Som jeg forstår det skal:

brugernavn: være min mailadresse hos TDC?

Adgangskode: password som er modtaget i brev fra TDC?

Hvilken kode skal stå under servere i opsætningen?

Hold da op hvor har jeg kæmpet med det her Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, du skal bruge den samme sim til indgånde post

Omdømme 2

Hej grith

Du skal bruge den adgangskode som du har modtaget fra TDC.

Når du opsætter postkonto skal du angive adgangskoden et sted, og det er som du selv skriver  under server, og så marker "Husk adgangskode".

Omdømme 2

Jeg vil lige tilføje, at den kode du bruger for at logge ind på tdc's hjemmeside må du ikke bruge i din mailopsætning. Den bruges kun i dit TDC-login som bruges f.eks. når du logger ind i selvbetjening.

Tak for svar begge to Glad humørikon

Det virker desværre stadigvæk ikke. Jeg har slettet og prøve at oprette igen og igen, den vil bare ikke tage brugernavn/password....

Bliver nok nød til at ringe til TDC, øv!

Omdømme 2

Ja det er da rigtig ØV!  Trist humørikon

Men jeg synes du skal forsøge en gang mere, start med at slette det du har forsøgt at opsætte.  Jeg vil gerne hjælpe dig videre, men fortæl mig først hvad der er for et postprogram du anvender. Så kan vi prøve at tage den derfra.Glad humørikon

Hej Forum

Har nu oprettet fra bunden og kan nu hente men ikke sende.

Hvad gør jeg nu..

PS  tak for hurtigt svar

Omdømme 2

Hej

Efterhånden har jeg en mistanke om at det er TDC der har et problem, for der er åbenbart mange som pludselig lige nu har nøjagtigt samme problem.

Jeg kunne da have lyst til at anbefale dig at prøve at kontakte online support og høre om de kan hjælpe.

Tlf 80808047

Det kunne du da prøve hvis du har tid, lyst og lejlighed Blinkende humørikon

Omdømme 2

Hej Knuden

Jeg har lige fået en tilbagemelding fra en anden bruger, med samme problem. Hvor jeg foreslog ham at tømme udbakken og så prøve at sende en mail til sig selv. Pludselig fungerede det hele igen. Så det kan du da lige prøve om dette kunne hjælpe her og nu.Blinkende humørikon

JEG KAN IKKE  SENDE E-MAIL UD-MEN KAN FÅ E-MAIL OG POST IND.

Omdømme 2

Hej

Prøv at se de forskellige svar jeg har givet tidligere her i denne tråd.

Kontroller din postkontoopsætning.

Vær opmærksom på at serveren til udgående post skel være asmtp.mail.dk og anvender port 587.

Hvis du har post liggende i din udbakke, så fjern eller slet det og hvis du har foretaget ændringer i din postkontopsætning, skal du genstarte dit postprogram for at ændringerne kan træde i kraft.

Så skulle det helst fungere igen.

Hej Forum

Har nu løst mit problem gik det hele igennem igen og opdagede at der manglede et flueben i "min server kræver godkendelse" så virker det    DEJLIGT   Glad humørikon

Tak for hjælpen

Omdømme 2

Hej Knuden

Ja det er sommetider en lille detalje der kan skabe store problemer.

Godt du fik løst problemet.

Du må gerne markere indlæggene som accepteret løsning, så andre kan se og bruge løsningen.

Ha' en god weekend

Hej.

Det her hjalp mig.

tak.

Henrik

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@