Svar

Windows live på mobilt bredbånd

• oz
  • 0 kommentarer
Jeg har netop fået mobilt bredbånd (HUAWEI 173) og nu er jeg rendt ind i det problem at jeg ikke kan sende/modtage mail på min hotmail (Windows live 2011). Jeg har søgt efter løsning på dette problem på nettet, men indtil nu uden held. Styresystem vil være Vista og Windows7. Hvor finder jeg svar på mine problemer?

icon

Bedste svar af Stephen1 26 juni 2011, 10:17

Hej oz

Som Maja nævner, har typen af bredbåndsforbindelse ingen betydning for brugen af Windows Live Mail.

Du skal vel bare logge på din Windows Live mail? Det kan du gøre via dette link: http://explore.live.com/windows-live-get-started

Mvh Stephen

Se original

7 Kommentarer

Hvorfor virker Windws Media Center på en Medion komputer styresytem Windows 7, ikke.

Kan det skyldes jeres Router for det virkede tidligere på min egen Phillips Router.

bindegale

Hej oZ

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Grunden til at der ikke er nogen der har svaret dig, kan være fordi dit spørgsmål er lidt krybtisk. Jeg har ikke meget forstand på mobilt bredbånd, men jeg går ud fra at det er et usb-stik du stikker ind i din pc.

I det du skriver går jeg ud fra at du har to maskiner. en maskive med styresystem vista, med postpogrammet windows live 2011 og en maskine med styresystem windows 7 med postpogram windows live mail 2011.

Jeg tror at fremgangsmåden er ens, hvad enten tdu har bredbånd eller mobilt bredbånd. Hvis ikke håber jeg der er en andre brugere der vil kommentere mit råd:

Hvis ikke du har gjort det, skal du tilknytte en mailadresse til dit mobile bredbånd.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23525

Pogrammet Windows live mail, skal installeres på din pc og du skal se kontrollere brugernavn og pasword, og derefter sætte opsætningen op. Her under kan du se det du skal gøre:

Ved tilknyttelsen af mailadresse,  har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail http://mail.tdc.dk/ og oprette et nyt pasword sådan:
Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

Jeg foreslår at du skal se din mailopsætning efter:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password. Her kan taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Meld gerne tilbage hvad du finder ud af.

Hej bindegale

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jeg vil opfordre dig til at oprette en ny tråd med dit spørgsmål, fordi Windows live på mobilt bredbånd ikke har ret meget med dit problem at gøre.

Windows media center og et windows live 2011 er to forskællige programmer. Jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men det kunne tyde på en opsætnings fejl. Det program burde fungere på din nye Medion.

Dit ene indlæg er tomt. Hvis du kommer ud for det en anden gang, så se hvordan du kan afhjælpe det problem her: Tomme indlæg

Hej MajaH

Tak for dit svar, men desværre løser det ikke mit problem.

Jeg har tilknyttet en mailadresse ved TDC.

Det jeg efterlyser er oplysninger om hvordan jeg får min Windows Live mail, som jo ligger på en Microsoft server et eller andet sted, tilgængelig via TDC mobilt bredbånd (og du har ret i din formodning om at det er et USB modem).

Hilsen

oz

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej oz

Som Maja nævner, har typen af bredbåndsforbindelse ingen betydning for brugen af Windows Live Mail.

Du skal vel bare logge på din Windows Live mail? Det kan du gøre via dette link: http://explore.live.com/windows-live-get-started

Mvh Stephen

Hej Stephen

Tak for link.

Nu kan jeg fint komme på via mobilt bredbånd. Jeg har ikke tænkt i den bane, jeg var nok mere fokuseret på at kunne tilgå mailboksen som jeg plejer, men nu vil jeg "nøjes" med den foreliggende løsning.

Hilsen oz

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P