Windows Live Mail 2011 sletter ikke Pop3

Hejsa,

Jeg har opgraderet min windows live mail til windows live 2011 - men når jeg popper min mail boks, så henter den alle mails igen - det er som om de slet ikke bliver slettet på tdc's server..

Nogen der har været ude for det?

4 Kommentarer

Hej Mikjaer

At poppe sin mailbox Overrasket humørikon Det udtryk har jeg ikke hørt før.

Du kan sætte Windows Live mail 2011 til at slette mail, på webmail når de er hentet:

Fjern afmærkning ud for "Gem en kopi af meddelelser på serveres"

Du kan også vælge at slette dem efter en eller flere dage.

opsætning+gemkopi-2.jpg

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er op til dig selv om de mails du henter skal slettes fra serveren eller ej.

Når du installerer Windows Live Mail så står den pr. default til at efterlade en kopi på serveren. Det kan du ændre således:

Højreklik på din mailkonto ude i kolonnen til venstre i skærmbilledet. Klik på Egenskaber. Klik på Avanceret. Fjern afmærkningen i feltet "Gem en kopi af meddelelsen på serveren".

Mvh FN ;-)

Tusinde tak for jeres kommentarer - og det er nettop mit problem, at der ikke er sat et flueben i at gemme mails på serveren.... men hver gang den sættes til at hente og modtage mails, så dukker de samme mails op igen og igen...

Hej Mikjaer

Kan det være dette du undres over:

Når du har åbnet din windows live mail. Er det så i venstre kollonne du ser dobbelte mail i din Filtermappe med en undermappe der hedder Ulæste mail?
Hvis det er der, kan du slå den Filtermappen fra sådan: Åben fanebladet vis.
I 3. sidste kollonne står der filtre og hvis den er fremhævet med orange, kan du deaktivere den ved at klikke på den.
Jeg har slået den fra, fordi jeg på et tidspunkt var træt af at se dobbelte mail.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)