Windows 8 TDCPLAY

På Windows 8 bruges  en "x-box music" app til at afspille musik filer, men jeg har ikke kunnet få den til at afspille TDCPLAY's beskyttede musikfiler.

Er der enløsning på dette ?

(jeg kab godt få den gamle Windows Media Player til at spille filerne på Windows 8, men det er jo ikke en APP, så det er fra Windows8's synspunkt en nødløsning)

Morten

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Indtil videre er det en fejl i Windows 8 som der skrives meget om "ude i verden"....

F.eks. her:

http://answers.microsoft.com/en-us/winphone/forum/wp8-wpmusic/xbox-video-title-on-wp8-device/c8cbdcfa-ff24-4ff0-b2a6-b92a55815000

Tråden handler umiddelbart om Windows Phone men undervejs vises det at det er en genrel fejl i Windows 8. Microsoft er lidt lange i spyttet om hvad de kan/vil gøre ved problemet - men mon ikke presset hurtigt bliver så stort at de bliver nødt til at gøre noget? Dete r i hvert tilfælde aldrig så tosset når men ikke er den eneste der har problemet :-)

Vh

Peter

En ting er så, at denne APP ikke virker. Noget andet er så, at den går ind og etablerer sig på PC-en som standardprogram og blokerer for åbning af musikfilerne med andre playere. Jeg fandt lige ud af det i går og skal hjem og forsøge lidt med det.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)