Win 7 64 - Mediaplayer 12 - error contacting lic server: null

Håber i kan hjælpe mig..

Dav.! ikke så længe siden jeg har installeret mit win 7 om igen. Og så skal mit TDC play jo også kører igen. Og det virkede skam og jeg var glad. men nu giver den mig altså den fejl besked når jeg vil høre sange. Og det er sange den har kunne spille før? Hvilket er underligt. Den har kunne spille sangene for leden. Jeg har kigget diverse forum indlæg igennem og intet af det har virket på mig. Men det ligner også at de henvender sig til media player 11 og win vista.

Jeg er på bar bund her, synes jeg har prøvet alt.

Har fået win 7 service pack 1 installeret jeg tror lidt den har gjort noget som har fået min mediaplayer til at gå i bug mode..

4 Kommentarer

Samme problem her, er der nogen der kan hjælpe ??

Jeg tror det er TDC som har problemer - jeg har samme problemer som dig.

Min Medieplayer 11 vil ikke hente rettigheder til de enkelte numre.

Jeg kan heller ikke afspille på deres TDC TV-Play - her får jeg en "Teknisk Fejl".

Håber de snart får det ordnet. Blinkende humørikon

har lige prøvet på MP10 windows 2008 server, det er det samme...

Samme fejl her - Win 7 x64

Jeg får denne fejl besked når jeg logger ind på musik.tdconline.dk;

Vi har et teknisk problem med at levere din licens, men du kan stadig godt downloade og afspille musik. I mange tilfælde skyldes fejlen, at du ikke har opdateret din Windows Media Player. Klik her for mere information

[Fejl kode: M -1072879854]

Vejledning fulgt

Forsøgt at opdatere media player sikkerheds komponeter via;

http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/en/indivit.asp

De filer jeg henter nu kan jeg ikke afspille, men musik jeg har hentet tidligere kan jeg godt afspille, selvom det er musik jeg ikke har hørt før (dvs. ikke aktiveret/hentet licens til)

Jeg hentede et album for ca. 2 uger siden som jeg først har pakket ud nu og det spiller fint.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)