wildfire langsom og beskeder til forkerte...

jeg har problemer når jeg skal sende sms til folk. hvis jeg går ind på de beskeder de har sendt til mig, og jeg vil svarer, kan jeg ricikere at den sender beskeden til en anden end den jeg skriver under.

og hvis jeg trykker på en besked, kan den finde på at åbne for en helt anden besked. og den gør det rigtig tit....

andre der har oplevet det? eller skal den sendes til rep??

10 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

hej Karinalindkvist.

Hvis du har mulighed for det så lav en backup af dine sms'er/mms'er og lav en reset af din Wildfire, eller slet nogle af dine sms'er/mms'er da indbakken og sendte beskeder kan have indflydelse på hastigheden af terminalen

hej igen. nu har jeg prøvet at slette beskeder, og den fryser hele tiden, og sletter næsten ingen beskeder!!

hvordan laver man en backup af sine beskeder??

jeg er blank, og skide irriteret på den møg tlf...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jytfin har modtaget fra andre medlemmer.

Hvis du har en Google konto tilknyttet til din mobil så sker det automatisk, så sker det automatisk.

Med Google konto mener jeg gmail adresse.

Der findes også applikationer der kan gøre sådan. Søg på SMS backup :-)
Omdømme 2

Hej Karina,

Du får lige et bedre svar end det du fik af mig tidligere, det var ikke meget nemtat forklare det via mobilen hehe.

Hvis du har en google mail tilknyttet din mobil kan du være heldig at gmail har lavet backup af dine sms'er men ikke mms'er, hvorfor ved jeg ikke.

jeg har taget mig den søde frihed at hjælpe dig lidt med at finde nogle applikationer som kan tage begge dele :-)

https://market.android.com/search?q=sms+backup&so=1&c=apps Jeg kan klart anbefale det applikation der hedder sms backup+ det koster ikke noget ogkan tage backup af sms'er og mms'er bruger det selv på mine android terminaler.

Med hensyn til hastigheden på din enhed så er det vigtigt at du opdatere den til den nyeste firmware der hedder 2.2. og hele tiden holder øje med din indbakke og udbakke ikke bliver alt for overfyldt :-)

håber det nye svar kan hjælpe dig bedre :-)

jeg har fået hentet en app der hedder GO SMS Pro. og har fået taget backup af de smser jeg skulle.

men hvordan får jeg det så gjort med min kalender, og mine kontakter i telefonbogen???

så kan jeg give den en kold tyrker bagefter nemlig. jeg mener jeg har den nye 2.2 version.

tak, du er en kæmpe hjælp Glad humørikon))))))

Omdømme 2

Det app bruger/brugte jeg på min tablet.

Dine kontakter og kalender kan du faktisk synkronisere via HTC sync så nemt som ingenting uden det koster andet end strøm ;-)

Det gør du ved at vælge kalender/synkronisering fra og til (du vælger til) så kan du vælge hvilket program du vil have gemt din kalender i, standart er windows kalender. så den kan du vælge.

Det samme gør sig gældende ved telefonbogen, der vælger du bare personer/synkroniser til fra (til) så vælger du windows kontaktpersoner.

Så trykker du på synkroniser og wupti alt er  på computeren Meget glad humørikon

for at finde ud af hvilken android version du køre med går du ind i menu/indstillinger/om telefon/software oplysninger. Derinde står hvilken android version du køre med..

Det var da så lidt, jeg hjælper folk med den viden jeg nu har inden for dette område Glad humørikon

du er simpelthen en skat!!!!! Glad humørikon

tusind tusind tusind tak Glad humørikon nu har jeg endelig fået den nulstillet og alt er gemt Glad humørikon

så må vi se om det hjælper på den umuligheder Glad humørikon

tak tak tak Glad humørikon Glad humørikon Glad humørikon Glad humørikon

Omdømme 2

Meget er jeg blevet kaldt på diverse fora men skat den er ny hihi.

Det var da så lidt.

Når du har gendannet din terminal så skulle der ikke være nogen problemer, hvis der skulle opstå problemer skal du være velkommen til at hive fat i mig igen :-)
det lyder godt Glad humørikon men indtil vidre går det godt Glad humørikon og jo du er sgu en skat Glad humørikon tak Glad humørikon

Omdømme 2

Det var da så lidt, hvis der skulle blive problemer ud over dette er du velkommen til at sende mig en privat besked. hihi nu gør du mig sgu flov Karina

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)