Svar

Wifi problemer med HTC Wildfire

• PMC
  • 0 kommentarer
Hej

Har for et par måneder siden anskaffet mig en HTC Wildfire, og den er jeg kanon glad for.

Jeg har lige skiftet min internernet forbindelse til Homeduo, og det er jeg også glad for.

Men de 2 ting i forening er jeg absolut ikke glad for. [i]

Når jeg slår Wifi til på telefonen, så har den ingen problemer med at finde netværket, og den skrive "Opretter forbindelse", men umiddelbart efter skriver den "Afbrudt" 

Mit trådløse netværk er sikret på nedenstående måde.

Hvad gør jeg forkert?

Netværks godkendelse:WPA/WPA2Kryptering:TKIP/AESWPA type:PassphrasePassphrase: WPS:Deaktiveret  MAC filter indstilling:Deaktiver 
icon

Bedste svar af PMC 25 marts 2011, 07:05

Så lykkedes det! Glad humørikon)

HTC kan åbenbart ikke køre 802.11n, så da jeg ændrede trådløs indstilling til blandet, så fik telefonen fat i wifi'en.

Nu er jeg glad igen! Glad humørikon

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

der er rigtig mange enheder på market i dag, de fleste af dem understøtter ikke blandet godkændelse(WPA/WPA2 godkændelse)

for at være sikker på at så mange som muligt af dine enheder kan bruge dit netværk er det en god ide at sette det til WPA godkændelse.

det kan du gøre ved at logge ind i din router på siden http://192.168.1.1 også finde menupuktet ssid1 under trådløs.

så skulle din telefon gerne kunne logge på nettet igen.

nu skal du bare huske at lave det om på de computere og enheder der er tilsluttet nu.

Desværre virkede dit forslag ikke.

Indstillingen WPA/WPA2 PSK er på telefonen, så den burde understøtte godkendelsen.

Jeg prøvede lige at ændre så det trådløse netværk til at være åbent, altså uden godkendelse, og der kan telefonen heller ikke gå på nettet!! Trist humørikon

Kan det have noget med firewall'en at gøre?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

nej, din firewall sørefor at der ikke er nogen der kan komme ind ikke at du ikke kan komme ud.

med det du siger med helt at fjærne godkændelse heller ikke virker er det en fejl på din telefon.

jeg ved ikke lige hvad du kan gøre med en HTC, så du må se om der er andre på forum der kan hjælpe dig.

du kan også prøve at tilslutte din telefon til computeren, og se om du kan reperer softwaren på din telefon. 

Nu har jeg nulstille softwaren på telefonen (med de gener der følget med Trist humørikon ), men det hjalp ikke.

Jeg vil prøve om jeg kan komme på andre trådløse netværk.

Det er påfaldende at problemet opstår samtidig med at vi får installeret homeduo?

Nu har jeg prøvet at logge på andre trådløse netværk uden problemer, så jeg tror altså at der er kombinationen HTC Wildfire og Hombox.

Any one???

Så lykkedes det! Glad humørikon)

HTC kan åbenbart ikke køre 802.11n, så da jeg ændrede trådløs indstilling til blandet, så fik telefonen fat i wifi'en.

Nu er jeg glad igen! Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P