Svar

WebTV virker lige pludselig ikke??

Hej,

jeg er for tiden i gang med at sætte i stand i mit hus - og derfor er mit normale TV taget ud af drift. Vi har dog hygget los i dee sene timer med WebTV de sidste 1½ uge uden problemer - både logget ind og uden login (det gik først op for mig i dag, at man kunne uden login.

Men, nu til aften, efter at have set TV i et par timer, så skulle vi skifte kanal og fik at vide, at vi ikke havde adgang til kanalen. Har prøvet både med og uden login - testen som man kan tage siger at alt er OK. Og det skete selvfølgelig kl. 2005, hvor TDC lige har lukket deres tlf.nr.

Er der nogen som ved, hvad der kan være galt og evt. har en løsning.

Mvh.

Robert

icon

Bedste svar af rtjensen 1 oktober 2012, 18:49

Kære alle sammen,

undskyld for det sene svar, men jeg fandt løsningen eller i hvert fald en work around et par dage senere.

I skal gå ind i jeres internetindstillinger og nulstille eller fjerne gamle cookies. Det afhjælper problemet med det samme. Hvordan fejlen opstår, det ved jeg ikke, men denne løsning virker.

Mvh.

Robert

Se original

13 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Bording har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Robert

Vi har åbenbart en fejl, der resulterer i at man kan miste adgang til WebTV i op til et par døgn ad gangen, så jeg vil gætte på, at det er det du har været udsat for.
Virker din adgang igen?

Hilsen Thomas

Nøjagtig samme situation står jeg i - har kontakt med tdc herom. Det er aldrig sket før. Har det korrekte abonnement for at kunne se web tv. detville være godt, om man kan forklare med det samme ved henvendelse, at dette kan ske og hvorfor det kan ske og hvornår det kan forventes at være ok igen... Jeg afventer nu hjælpen hurtigst... vh Jørgen

Ja, her er den også gal.

Har også det helt rigtige abonnement !

Venter med at kontakte TDC, fordi i går var det galt med TDCPlay - pga. manglende licens ??

Det var dog rettet fra TDC's side her til morgen, så mon ikke WebTV også retter sig inden længe 

Også her er den gal igen, igen. Jeg har igen i dag kontaktet TDC for, at fejlmelde og kom igennem efter ca. 20 min. Man kunne godt se der var noget galt og skev en rapport og lovede at det ville blive rettet i løbet af 1 - 6 dage. Min erfaring siger, at det oversat betyder tidligst 6 dage. Det er tredie gang i år jeg fejlmelder samme problem. 

Lidt TDC pudsigheder:

Når jeg ikke er logget ind giver systemtesten føgende ordlyd (første og sidste linje er med vilje udeladt)

Din internetforbindelse er åbnet til TDC TV, og du kan derfor se TDC Web-tv. []

Browser: Internet Explorer 9.0 TDC Web-tv fungerer perfekt i din browser.

Javascript: Slået til.

Adobe Flash Player: Installeret Du har installeret Adobe Flash Player version 11, som er den anbefalede version til TDC Web-tv

Cookies: Slået til. TDC Web-tv benytter cookies når du logger ind med dit TDC login. Samtidig benyttes cookies ifbm. besøgsstatistik

Når jer er logget ind ændres teksten til:

Du benytter ikke din egen bredbåndsforbindelse, og kan derfor ikke se TDC Web-tv []

Browser: Internet Explorer 9.0

TDC Web-tv fungerer perfekt i din browser.

Javascript: Slået til.

Adobe Flash Player: Installeret

Du har installeret Adobe Flash Player version 11, som er den anbefalede version til TDC Web-tv

Cookies: Slået til.

TDC Web-tv benytter cookies når du logger ind med dit TDC login. Samtidig benyttes cookies ifbm. besøgsstatistik.

Hej Jros m.fl.

Præcis den samme tekst som hos mig. Teksten er jo totalt misvisende. Problemet er ikke løst her endnu, men jeg håber da, at TDC må løse dette grundlæggende tekniske problem snart, som så mange åbenbart rammes af, da de jo annoncerer med web tv muligheden, når man har deres Home Trio ... TDC må da også kunne forklare årsagen til, at fejlen opstår. Både min stationære og bærbare er nyeste modeller...

Jeg skal nok fortælle her på forum, om jeg igen kan bruge systemet, altså som man jo betaler for, alt ialt omkring 800 kr. md. for TDC ydelserne... vh Jørgen

Ps:

...en anden test siger, at jeg ikke bruger min egen bredbåndsforbindelse eller at jeg ikke er hjemme...mystisk er det...Håber TDC kigger med på vores korrespondance og får det løst. Selve TV systemet virker da ellers tilfredsstillende hos mig, så løs nu problemet TDC...  

TDC kundeservice har idag meddelt mig, at de ville nulstille webTV system, hvorfor den interne adgang ville blive lukket 3 minutter, og om jeg ville bekræfte, når det igen virkede.

DET VIRKER NU IGEN - og det havde jeg også lovet at ville skrive her på Forum. Håber at stabiliteten fortsætter.

så jeg som tidligere kan være tilfreds med mit TDC system, der omfatter bredbånd, TV, web TV m.v.   vh Jørgen

Kære alle sammen,

undskyld for det sene svar, men jeg fandt løsningen eller i hvert fald en work around et par dage senere.

I skal gå ind i jeres internetindstillinger og nulstille eller fjerne gamle cookies. Det afhjælper problemet med det samme. Hvordan fejlen opstår, det ved jeg ikke, men denne løsning virker.

Mvh.

Robert

Jep, så virker det også her igen...

Jeg har IKKE nulstillet cookies, så mon ikke TDC har haft mere end en finger med i spillet ?

Godt de genstartede - vi krydser fingre for at det fortsætter......

Har også oplevet det flere gange.Og nu igen.Og har lige slettet cookies,hvilket ikke hjalp noget Trist humørikon

Det hjalp heller ikke her.

Jeg har hele tiden kunne se det ved ikke at logge ind. Men pludselig kan jeg ikke se, hverken på den ene eller anden måde og når jeg tester det skriver den at det hele er iorden og jeg kan se det. Men nej. Synes det er rimeligt dårligt at der er så mange problemer med det, når man trods alt betaler penge til det via abonnement.

Endelig har TDC erkendt, at de har problemer med Web-Tv, men de er nu ikke ret gode til at formidle information til brugerne. Jeg fik nedenstående mail, da jeg tirsdag fejlmeldte web-tv.

Denne besked burde være sendt til alle abonnenter.

Kære kunde,

Beklager meget de fejl du oplever med vores WebTV.

Vi har fundet en større fejl i vores system, som vi er i gang med at rette op på. Det i kan forvente at opleve, er at WebTV periodisk ikke vil virke. Da det er en større fejl i vores interne systemer, så er vi i gang med at rette fejlen. Dog er vi i gang med at lave et nyt Medie univers til vores TDC kunder, dette er oppe og køre inden for 4 uger. Her vil denne omtalte fejl være rettet.

Den fejl du oplever, vil forsvinde inden for kort tid, men kan risikere at den kommer tilbage. Da fejlen ikke er hos dig, men i vores interne systemer skal du ikke fortage dig noget.

Vi beklager meget for de gener, det måtte medføre.

Venlig hilsen

TDC Online

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)