WebTV uden login

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

• Professor
  • 184 kommentarer
FEDT, at det nu er muligt at se WebTV uden at bruge login.

Så mangler vi bare, at WebTV kan bruges uden for eget netværk, netop som det muligt med YouSee' WebTV.

Mvh

Kim

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Kim

Kan jeg kun give dig ret i, TDC PLAY og WEB TV uden login er super.Meget glad humørikon

Jeg holder også med dig i, at bare man dog kunne se WEB TV uden for hjemmet også.

Vi har sejlbåd og der kunne jeg godt bruge WEB TV en gang i mellem. Så kunne man da i det mindste holde sig opdateret med de seneste nyheder, det er nu ikke det samme, at sidde og læse nyheder på nettet, så hellere tv på computeren.

hilsen Bente

Fint nok, men nu kan jeg bare slet ikke komme på!

"Du har ikke adgang til den valgte kanal" får jeg at vide, og længere kommer jeg ikke.

Suk.

TP

Omdømme 3

Hej zester

Måske et dumt spørgsmål,men kan du komme på hvis du logger dig ind?

Mit Web virker godt nok.

Så jeg forstår dit SUK, irriterende hvis skidtet ikke virker.

Har du tjekket om der er driftforstyrelser i dit område.

Se link: http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/

hilsen Bente

Yes Bente

Jeg har prøvet både med og uden login - og jeg var på i går aftes.

Der er ingen rapporterede driftsforstyrrelser af nogen art i området.

Alle andre services på nettet virker.

Det nytter ikke at skifte til Firefox eller Chrome.

Det nytter ikke at skifte PC.

Det nytter ikke at skifte operativsystem, hverken Win 7, XP eller Ubuntu virker.

Og nu er dagens tidskørsel til LeMans for i øvrigt alligevel snart forbi.

Yes, suk.

TP

Omdømme 3

Hej zester

Åhr nej hvor har jeg ondt af dig, det er da noget lo.... håber det virker i morgen igen.

hilsen Bente

suk, jeg har samme problem

Hej Romana

Jeg håber at TDC selv læser med her, for jeg har en høne at plukke med dem.

Dagen efter mine frustrerende problemer med at logge på web TV ringede jeg til TDC's support, fra mit arbejde vel at mærke. De sagde at jeg skulle være ved min egen PC, så de ville ringe mig op kl 19:00. Tror du at de ringede? Nix, og hvem tror du var tosset? Efter nogen tid forsøgte jeg så at logge på web TV, og pudsigt nok så virkede det igen.

På mig virker det som om TDC udemærket ved at der er et problem, men de vil bare ikke indrømme det.

Mit råd er derfor at ringe til deres support i morgen, så er der begrundet håb for optimisme. Måske virker dit web TV igen i morgen aften!

med venlig hilsen

TP

ja, og sjovt nok virker det allerede nu

takker

mvh

romana

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

De bliver jo nødt til at registrere de korrekte ip-adresser med navnet, abonnementet er registreret i. Og dér kan jeg forestille mig, de har nogle fødselsproblemer. 

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

WebTv virker kun på hjemmet's eget wifi eller med en kabel, ihvertefald hjemme hos mig. når jeg prøver at se webtv på et tdc usb-stick virker det ikke. Og heller ikke når du logge ind.

Du har ikke adgang til den valgte kanal

samme problem her og intet virker med at gå ud og alt andet foreslået helt låst!!! og ingen vejledning fra TDC hjælpesider.

pjat den kan låse sådan  og ja sidder præis samme sted som da den låste.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)