Webtv til ipad?

Hej hej

Jeg undre mig over jeg ikkekan bruge webtv på min Ipad derhjemme. kan det være rigtigt?

Jeg ved det virker på Yousee's webtv

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej cillev

Du kan tjekke det link jeg har lagt ind, men det er vist rigtigt, at det ikke kan lade sig gøre.Trist humørikon

Se link: /t5/TDC-Play/TDC-Play-og-iPad-2/m-p/68337#M1821

hilsen Bente

Linket drejer sig om TDC Play på Ipad

Spørgsmålet er stadig: hvornår kan man på egen ip adresse se webtv på ipad og iphone.

Man kunne så tilføje: hvornår fjernes begrænsningen med at webtv kun virker på egen ip adresse  

Med venlig hilsen

dragsbaekhansen......dk 

Jeg har tilsløret din e-mail adresse i dette indlæg, for at du kan bevare din anonymitet i dette offentlige Forum/bbs

Hvorfor kan jeg ikke se TDC webtv på min Ipad eller på min Iphone

Det kan jeg på Webtv fra Stofa !!!! Har lige "lånt" password fra min nevø og det virker perfekt, ovenikøbet er jeg ikke låst til en fast ip-adresse som hos TDC.

Det er s'xx for dårligt når man betaler over 5 kilo om året  !!

Hej Cillev,

Vi har netop nu lanceret det nye Play univers til iOS enheder. Dette nye app, kræver ikke længere at du er derhjemme. Den giver adgang til dine WebTV kanaler som normalt, men når du går ud af huset fjernes nogle kanaler.

Du kan se listen over de kanaler der tilgængelig, om du er hjemme eller ude. http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_play_tv_webtv

Du kan hente det nye app på følgende link: https://itunes.apple.com/dk/app/tdc-play-2.0/id503108325?l=da&mt=8

Venlig hilsen

Bjørn

Endelig......  og jeg har endda fået det til at virke på 3G

men men men træerne vokser ikke ind i himlen !!! Det er et stærkt begrænset program udvalg for at sige det mildt.

Lidt beskæmmende at indrømme det men godt jeg har adgang til min nevøs Stofa TV - der er kanaler at vælge i mellem  !!

TDC... I er bagud - og Duo/Trio er stadig for dyrt når ikke i matcher jeres konkurrenter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)