Svar

WebTV. Skideballe til TDC.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej TDC.

I står til en stor skideballe!....

Jeg har Home Trio med alle kanalerne dertil, og kan derfor også se webtv.

Sidste år, kunne jeg se webtv udenfor hjemmet's 4 vægge!.. Også på mit TDC. Mobilt USB. Bredbånd 1 Mbit. Forbindelse. (sidste gang jeg prøvede/kunne var i januar-febuar mdr. i år). Blev opsagt febuar mdr.

Idag har jeg så fået oprettet/tilsluttet, en TDC. 6 Mbit. USB. Mobilt bredbånd, tilknyttet mit Home Trio abbonnement, hvor så straks prøver om jeg kunne logge på TDC's Webtv.

Straks popper der denne meddelse op:

Fejl ved IP-adresse

Du er ikke på en IP-adresse, der giver dig adgang til at se TDC WebTV.

TDC WebTV kan udelukkende bruges i den husstand, hvor HomeTrio, HomeTrio Basic, HomeDuo Media   eller HomeDuo Secure med en WebTV tillægspakke er installeret - og altså ikke udenfor hjemmet. Du kan derfor ikke se TDC WebTV på din arbejdsplads, dit sommerhus eller andre steder udenfor hjemmet. 

Derudover kan du opleve problemer, hvis du logger på via en opkobling til dit arbejde eller lignende. 

___________________________________________________________________________________

Mit spørgsmål er så.:

HVORFOR HAR TDC ÆNDRET PÅ DETTE??... [i]

Før kunne jeg logge på "Mit TDC" og kunne se Webtv, uanset hvor jeg befandt mig henne. Blot der var en internetforbindelse!!.. Også fra TDC's. Mobile USB. Bredbånd.

"Fra at være et glimmerende produkt er/har TDC WebTv; blevet udvilket, til en discount udgave".

Mvh.

munk

icon

Bedste svar af Rabo 26 april 2011, 14:16

Hej Munk

Det har faktisk aldrig været meningen, at WebTV skulle kunne virke uden for hjemmets fire vægge.

Grunden til at det har virket, er at IP-blokeringen har voldt problemer, så for at sikre at folk ikke blev fejlagtigt blokeret, valgte man at åbne for det, mens fejlretningen foregik.

Jeg kan selvfølgelig godt se at det er surt, at det ikke længere virker med Mobilt Bredbånd, når du nu har vænnet dig til at benytte det, men TDC har kun rettigheder til, at WebTV kan vises på adressen, hvor det er tilmeldt.

Om dette ændrer sig senere hen, tør jeg ikke sige noget om, men personligt håber jeg, at TDC kan få forhandlet en løsning med TV-selskaberne, der gør brugen af det noget mere fleksibel, såsom at kunne benytte det via Mobilt Bredbånd.

Vh.

Rasmus - TDC

Se original

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Munk

Det har faktisk aldrig været meningen, at WebTV skulle kunne virke uden for hjemmets fire vægge.

Grunden til at det har virket, er at IP-blokeringen har voldt problemer, så for at sikre at folk ikke blev fejlagtigt blokeret, valgte man at åbne for det, mens fejlretningen foregik.

Jeg kan selvfølgelig godt se at det er surt, at det ikke længere virker med Mobilt Bredbånd, når du nu har vænnet dig til at benytte det, men TDC har kun rettigheder til, at WebTV kan vises på adressen, hvor det er tilmeldt.

Om dette ændrer sig senere hen, tør jeg ikke sige noget om, men personligt håber jeg, at TDC kan få forhandlet en løsning med TV-selskaberne, der gør brugen af det noget mere fleksibel, såsom at kunne benytte det via Mobilt Bredbånd.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Munk har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Rasmus.

Jeg takker mange gange for svaret.

Jeg ved der er sikker nok også mange andre, der undrede sig over hvorfor.

Mvh.

munk

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det er da surt, at der er lukket for den mulighed, jeg har da tidligere brugt WebTV, hvis jeg har boet på hotel, hvor jeg har medbragt en bærbar PC.

ØV, ØV og atter ØV.

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)