WebTV Player

Hej, jeg skriver angående en mindre undren vedrørende WebTV Player'en.

Hvis afspilleren er i lille tilstand, kan jeg selvfølgelig skifte mellem alle kanalerne under afspilleren, vi har den store pakke med alle kanalerne. 

- Men maksimerer jeg afspilleren til fuld skærm er der et mindre problem, der kan jeg nemlig kun vælge mellem tre kanaler (DR 1, 2 og TV2) - hvilket jeg ikke helt forstår. For det ville være en meget nemmere måde at skifte kanaler på. Jeg ved ikke om alle har det sådan eller om det er en fejl, ville bare lige høre.

3 Kommentarer

..

..

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, PatrickA.

Jeg vil lige gøre dig opmærksom på at du ikke må, skrive i et indlæg, med det formål at det skal komme længere op i listen over indlæg. ikke forde det signere mig, men tænk hvis alle der skriver begyndte at gøre det.

Når det er sigt er grunden til at du ikke har fået svar på dit spørsmål sikkert forde der ikke er nogen på forum der kan hjælpe dig, det er jo et kunde til kunde forum, og som TDC kunder kan vi ikke rigtig gøre noget ved dit problem.

men jeg vil forslå dig at du skriver et indlæg under forslag og idéer, hvor du kan komme med dine forslag til hvis der er noge du synes skal laves om.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)