WebTV på OS X Yosemite hakker

Hejsa,

Jeg har opdateret min iMac til nyeste OS X Yosemite og efter dette er gjort er Web TV begyndt at hakke voldsomt i både lyd og billede. Jeg har prøvet at afinstallere og installere jeres plugin igen, men det har ikke afhjulpet problemet.

What to do?

/Kim

9 Kommentarer

Hej

Vi oplever samme problem med Web TV efter opdatering til OS X Yosemite (10.10) på to forskellige maskiner.

Har forsøgt at finde nyere versioner af ViewRight plugin'et, men uden held.

DR.dk og mange flere kører uden problemer.

Er der en opdatering af plugin'et?

M.v.h.

Kristoffer

Jeg har samme problem på Yosemite - både med Safari og Firefox. Sidder på 100mbit internet og med en i7 processer, 16Gb RAM og 512 Gb SSD disk.

Så det er hverken internet forbindelse eller maskinen der ikke kan følge med.

Vil TDC ikke komme igang med at teste - det er ubrugeligt på Mac efter yosemite.

Jeg har samme problem! Andre streamingtjenester fungerer fint. Problemet har stået på i lang tid nu og overvejer at skifte leverandør hvis ikke TDC snart kommer med en løsning.
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det er en rigtigt irriterende fejl I oplever, omend den rammer kun et fåtal af vores kunder - vi arbejder selvfølgelig på at få den ordnet.

Nedenstående burde være en workaround for at få WebTV til at køre glat igen på OSX Yosemite:

1. Fjern eksisterende player:
  2. I mappen ”Bibliotek” eller ”Library” -> ”Internet plugins” fjernes plugin, der indeholder ”Viewright” i fil-navnet.
  3. Hent ny installer her: http://warehouse.yousee.tv.s3.amazonaws.com/misc/plugin/Verimatrix_3.6.0.0-signed.pkg
  4. Start installeren af version 3.6 og følg instruktionerne på skærmen.
  5. Luk alle browsere, hvis det ikke skete under installationen.
  6. Start browser og se WebTV
Hvis det ikke virker i Safari, så prøv Chrome.

Håber det hjæper!

/Ulf

PS. Hvis den ligner noget, der kommer fra mine kolleger hos YouSee er det ikke helt i skoven.

Tak Ulf - det løste problemet for mig Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Godt at høre - god fornøjelse med kiggeriet Glad humørikon

/Ulf
Jeg havde samme problem og denne workaround virkede perfekt, så tak!!! 

Tak! Kan nu se WebTV i Firefox uden det hakker, men kan stadig ikke se WebTV i Safari og Google Chrome

Hejsa, fedt endelig kører web-tv smooth. En afslappende fornøjelse, specielt når jeg ser fodbold.

Tak for tippet.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P