webtv - homeduo - erhverv ?

Hej,

Jeg har firmabetalt bredbånd (homeduo), og kan få "musik" til at fungere vha. tdcplay, men ifb. homeduo, burde man også kunne se webtv (dr1 osv) - men her skriver den at jeg ikke har adgang.

TDC kunne umiddelbart ikke forstå det, men er der andre med TDC erhverv (homeduo) der har webtv til at virke ?

/Thomas

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej koecks

Jeg ved der er lidt bøvl med nogle kanaler. Prøv at tjekke Play tråden her:

/t5/TDC-Play/Det-nye-TDC-Play/td-p/107402 

Jeg håber, der ligger en løsning for dig herinde

Hilsen

Hej.

Du skriver at du har firmabetalt bredbånd (Homeduo). Hvis det er det same produkt som gælder for private, så er der en forskel på om dit abonnement er Homeduo eller Homeduo Media. Hvis du har Homeduo (d.v.s. IKKE med Media), tyder TDC's beskrivelser på at der slet ikke er adgang til WebTV. Måske har der været det tidligere.

På TDC's hjælpesider kan man bl.a. læse dette:

----------------------

For at kunne se tv på TDC Play eller via TDC Play-app skal du have et af følgende abonnementer:

TDC TV / TDC HomeTrio

TDC HomeDuo Media*

TDC HomeDuo Secure (med TDC Play tv tillægspakke)*

*Vær opmærksom på at TDC HomeDuo Media, TDC HomeDuo Secure og Play Tv tillægspakke ikke længere forhandles.

Du kan se tv på din computer via TDC Play eller på mobil og tablet via TDC Play-app'en. Som noget nyt kan du både se tv, når du er hjemme hos dig selv, og når du er ude.

Når du er hjemme behøver du ikke logge ind for at se tv, for vi har lavet en ny funktion, der tjekker, om du sidder på en TDC-linje, og hvad denne linje har adgang til. På den måde får du adgang, uden at du behøver at logge ind.

Når du er ude skal du logge ind med dit TDC Login for at få adgang til at se tv.

----------------------

M.v.h.

MS-ERIK

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8