Webtv fra TDC vs Yousee og DR NU = Forslag til forbedring på TDC WebTV

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Hej allesammen.

Jeg har for godt 3 dage siden tilmeldt mig gratis syv dages webtv fra Yousee. Playeren var den samme som TDC's, designet er mere enkelt og intuitivt - og der er en indbygget tvguide lige under playeren, hvis man holder musemarkøren stille hen over et program i oversigten.

Desuden havde man adgang til TV-arkiv (dog kun DR, men om det er fordi det er et syvdages prøveabonnement, ved jeg ikke? - Nogle der ved, om man har adgang til flere arkiv-kanaler via webtv med abonnement hos Yousee??)

- Så derfor havde jeg kun adgang til de sidste 30-dages tv fra DR.

Alt andet, end Yousee's design var meget mere enkelt, også vedr. kanalskift og integrerede beskrivelser på programmerne /alle programmer på alle kanaler LYNhurtigt, så er der ikke så meget for TDC at forbedre her.

- DR NU, som nogle måske kender, giver også adgang til den sidste måneds tv fra DR plus livetv fra alle kanalerne undtaget DR HD, selvom de har det oppe til stormøde her i år.

- Man kan heller ikke se DR HD ved Yousee webtv på dette gratis syvdages abonnement.

Hvis I selv vil prøve at sammenligne med Yousee Webtv og DR NU gå til:

www.yousee.tv/kampagne

www.dr.dk/nu

- NÅ JA. Det glemte jeg: Man kan GODT se Yousee webTV fra sommerhuset. Faktisk overalt i Danmark, bare ikke i udlandet. Fx kan jeg ikke se TDC WebTV her på min nuværende ip-adresse, selvom jeg både har login-oplysninger og befinder mig i Danmark!

Fortsat en rigtig god dag!

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8