webtv

hej

nu hvor man også har tdc webtv må man optage programmer derfra til sin pc?

5 Kommentarer

Hej Cianteto

Velkommen til TDC-forum. Jeg har ledt på TDC's sider for at finde svar på dit spørgsmål o g jeg kan ikke finde noget konkredt bud. Desværre.Trist humørikon

Jeg har dog fundet noget om misligholdelse på YOUSEE's sider (jeg har kabel tv og yousee-kunde) og her er siden jeg fand det på: Vilkår for YouSee Web-tv -  http://yousee.tv/vilkaar/?footer

Det må være dette der er interesandt for dit spørgsmål, idet jeg tror TDC's har samme regler.

7. Misligholdelse

I tilfælde af væsentlige misligholdelse af forpligtelser i henhold til Aftalen er YouSee berettiget til at afbryde Tjenesten og opsige Aftalen uden yderligere varsel.

Følgende forhold anses bl.a. for væsentlig misligholdelse:

A. Du videredistribuerer indholdet på Tjenesten til tredjemand.
B. Du foretager offentlig visning, eller erhvervsmæssig udnyttelse af de leverede tv-kanaler og/eller on demand-indhold uden særlig aftale med YouSee herom, jf. pkt. 6.
C. Du anvender produktet i strid med denne aftale, jf. pkt. 6.
D. Betalingen for et løbende abonnement, jf. pkt. 2, afvises.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg kommer lige med et lidt korter svar end MajaH,

Nej det kan du ikke,

Hej Miela1

Hvorfor står der så:

"At det er misligholdelse at videredistribuere indholdet på Tjenesten til tredjemand."

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Det er forde, at du ikke må sende set vidre, jeg mener også uden at kunne huske det at du med Yousee faktisk godt kan opage på webtv, men du kan ikke på TDC  webTV

Hej igen Cianteto

Der kan man bare se. Så lærte jeg også noget.

Du må meget gerne klikke på [accepteret svar] ud for miela1 svar, så andre også kan se svaret på dit spørgsmål er løst.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)