Webmail - visning af emnefelter "fra" og "til" i oprettede mapper

Hej

Det har ikke lykkedes mig at finde ud af hvor man kan opsætte visningen af emnefelter i webmailen i egne oprettede mapper. Jeg ønsker at både modtager og afsender af mails fremgår i mappen. Skulle der mon være nogen der ligger inde med nøglen til denne visning?   

3 Kommentarer

Hej 79999

Hmm - Hvis du får en mail, står der Fra i din indbakke, og da mailen er til dig, kan det være TDC betragter det som en selvfølge at du ved mailen vitterlig er til dig.

På samme måde - hvis du skriver en ny mail - står der på den mail, hvem der sender den (og hvis du har alliasser, klikker du på den lille pil til venstre.) Nedenunder skriver du hvem der skal modtage den. Hvis du ikke skriver noget i til, ryger den aotomatisk i mappen for kladder og i den mappe står der en rubrik til. Fra feltet må TDC skønne er overflødig, da du ved det er dig der har skrevet den.

Hvis du har flere aliasser, kan du oprette en mappe, for hvert alias, og derefter sætte sorteringsregler op, således at mail til hver alias ryger ned i hver sin mappe. Hvis du har mod til at prøve det, kan du se om denne tråd kan hjælpe dig: /t5/Mit-TDC/Flere-mailadresser/m-p/21623#U21623

Tak for svar. Men det løser ikke helt problemet.

Problemet opstår hvis jeg opretter en mappe, f.eks. "fodboldklub". Så overfører jeg mails fra både indbakke og sendte mails til denne mappe som vedrører "fodboldklub". Mails fra "sendte mails" vil ikke fremgå med oplysninger om hvem mails er blevet sendt til, da der kun er emnefeltet "fra" i mappen. Derfor ønsker jeg at supplere denne mappe med emnefeltet "til". Men er dette overhovedet muligt?

Det kan du ikke i webmail.

Men nu kan jeg godt forstå du vil have det sådan. Hvilket styresystem har du?

Installer et postpogram på din pc, så er du ude over de problemer.

Hvis du har Windows 7, vil jeg anbefale dig at installere det gratis microsoft postpogram: Windows Live Mail 2011 på din pc. Der har du den mulighed du efterlyser.

Windows Live Mail - Download

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P