Svar

Webmail virker ikke på IPAD....

• JBI
  • 0 kommentarer
Når jeg logger ind på tdconline.dk, hvilket jeg gør uden problemer, kan jeg ikke få min webmail synlig? Jeg har tjekket at min mailadresse er knyttet til og jeg kan åbne webmail uden problemer på andre pc'ere og macs.. Ipad vil dog ikke!!!

HELP!

icon

Bedste svar af Ulf 17 februar 2011, 08:38

Hej igen,

Jeg lånte lige iPaden igen og kiggede lidt nærmere på det. Der er et lille link, lige over skrivefeltet, der hedder "Skift til tekst-editor" - så kunne jeg få lov til at skrive tekst ind. 

Har vedhæftet et lille screenshot, da linket godt kan være nemt at overse.

/Ulf

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej JBI,

Jeg lånte lige en iPad og loggede ind på min webmail i Safari - det virkede glimrende her. Har du prøvet at slette midlertidige internetfiler? Jeg ved ikke, om det overhovedet er muligt på en iPad, men mon ikke Google giver lidt hjælp her?

Når websider gør noget underligt på kun én enhed, er det oftest det, der hjælper.

/Ulf

Hej og tak for dit svar...

HAr prøvet igen og jo jeg kan godt få webmailen synlig, men jeg kan ikke aktivere skrivefeltet i en "Ny mail"... Alle andre felter til, cc osv. går fint men ikke teksteditoren...

Så sorry - still does not work...

Jan

Undskyld jeg forstyrrer - men jeg kan pludselig ikke se nogle links der fører til WEBDISK - på nogle af TDCs sider? Er den taget af programmet?

Hvordan tilgår man den uden link?

/zxc

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Jeg lånte lige iPaden igen og kiggede lidt nærmere på det. Der er et lille link, lige over skrivefeltet, der hedder "Skift til tekst-editor" - så kunne jeg få lov til at skrive tekst ind. 

Har vedhæftet et lille screenshot, da linket godt kan være nemt at overse.

/Ulf

Jeps takker makker. Så duer det..

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)