WEBMAIL ER VÆK

hey webmail der er væk når jeg logger ind på mit TDC

jeg logger ind på mit TDC og den vister at jeg har tilføjet 2 e-mail adr men hvor er mine mail indbox ?

der er ingen ???

Anders

5 Kommentarer

Ja min er bare pist forsvundet, som om jeg aldrig har haft en. Problematisk naar man er 5.000 km fra DK...

ja skidt... men det er nu ikke noget nyt.. men har aldrig fået svar på den forspørgelse jeg har sendt til dem.. så nu prøver jeg her

har du stadigvæk et TDC produkt ?

Ja, sådan er det. Min webmail synes at være totalt slettet fra "Mit Tdc" nu. Logger ind, men webmail findes ikke!....

Hej pps og Andersbj

Jeg har svaret i dette indlæg: /t5/Mit-TDC/Webmail-forsvundet/m-p/97930#M9200

Hej Pisdjuk

Da du har skrevet om samme problem i tre forskællige tråde og du til syneladenden har fundet en løsning på problemet bliver jeg lidt ked af, at du ikke skriver din løsning i alle de tråde du har skrevet i.

De fleste der prøver at hjælpe, er trods alt kun andre kunder, der forsøger at hjælpe, så lidt genhjælp kan vi vel godt forvente. Trist humørikon Sådan går det desværre med mange der har haft en problem: Ude af øje ude af sind.
@Andersbj

Jeg tror du har glemt at give en tilbagemelding, samt muligvis at skrive en løsning eller markere ud for et svar der hjalp dig.  Du kan læse om markering af tråd her: /t5/Retningslinjer-for-brug-af-TDC/Tip-til-quot-Accepteret-som-l%C3%B8st-tr%C3%A5d-quot/td-p/44391/jump-to/first-unread-message

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)