webmail til Outlook?

• 0 kommentarer
Hej

jeg har i flere år kun brugt TDC´s webmail. Det  virker  fint.

Men jeg vil gerne starte op i outlook.

Kan jeg eksportere noget som helst fra webmail og importere dete i outlook 2007?

1 Kommentar

Hej oli

Velkommen til TDC-forum.

I det øjeblik du har opsat dit outlook-program på din pc, henter det program alle dine mail der ligger i din indbakke på webmail. Hvis du ønsker at mail der er hentet på webmail, skal slettes aoutomatisk efter nogle dage, for ikke at få en overfyldt webmail, kan du sætte outlook til at gøre dette. Se herunder. Dine mailadresser kan ikke impoteres fra webmail.

Mailadresser:

Nu ved jeg ikke lige hvilket styresystem du har. Jeg har windows 7. I undermapperne for mit navn, er der mapper for billeder, dokumenter osv. Det er der også en mappe der hedder "kontaktpersoner"

Hvis du gør dig den ulejlighed at skrive alle dine mailadresser der, og gemme dem på et usb-stik eller en anden ekstern enhed, vil du til hver en tid kunne impotere dem til diverse postpogrammer.;)

----------------------------

Jeg skriver lige oplætningen til outlook:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind og oprette et nyt sådan:

Log ind på mit TDC med dit logon (forum logon) og gå ind på din webmail. Inde i indstillinger kan du oprette et nyt password.

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Gem kopi på serveren:

opsætning+gemkopi-2.jpg

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)