Svar

Webmail Outlook 2007

Har fået opsat vores webmail til at køre i Outlook 2007 da webmailen blev for uoverskuelig.

Kan både sende og modtage - så langt så godt.

MEN jeg kan ikke få synkroniseret sendt post - dvs. sender jeg en post fra webmailen (på arbejde fx.) så kan jeg ikke se den hjemme på outlook. Og sender jeg en mail fra outlook bliver den ikke vist i webmailen - uholdbart ! Hvordan løser jeg det ?

Tina

icon

Bedste svar af Stephen1 18 maj 2013, 16:03

Hej Tina.

Det fremgår bl.a. af en række andre tråde i dette Forum, at TDC's mailsystem kun kan håndtere "pop3", hvilket betyder, at du kan hente mails fra din indbakke i Webmail til din Outlook 2007, men du kan ikke synkronisere mapper. Dette kræver "imap-systemet", som TDC's mailsystem ikke har. Du kan derfor ikke synkronisere sendte mails mellem Webmail og din Outlook 2007 Trist humørikon

For at synkronisere dine sendte mails/mapper, er du nødt til at have en mailboks hos en udbyder, der tilbyder "imap-systemet".

Du har mulighed for at sætte din TDC-mail op, så den videresender alle mails til en mailboks hos en anden udbyder, som kan håndtere imap.

Mvh

Stephen

Se original

2 Kommentarer

hej Tina

Har du kørt programmet mailsupport fra tdc?

der er en video på denne side samt en downloadfil.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_bb_mail

På siden er også et link til manuel opsætning.

Har du sat outlook 20o7 til at gemme en kopi at hentede meddelelser på webmailen?

Det gøres på fanebkadet Avanceret i kontoens egenskaber.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tina.

Det fremgår bl.a. af en række andre tråde i dette Forum, at TDC's mailsystem kun kan håndtere "pop3", hvilket betyder, at du kan hente mails fra din indbakke i Webmail til din Outlook 2007, men du kan ikke synkronisere mapper. Dette kræver "imap-systemet", som TDC's mailsystem ikke har. Du kan derfor ikke synkronisere sendte mails mellem Webmail og din Outlook 2007 Trist humørikon

For at synkronisere dine sendte mails/mapper, er du nødt til at have en mailboks hos en udbyder, der tilbyder "imap-systemet".

Du har mulighed for at sætte din TDC-mail op, så den videresender alle mails til en mailboks hos en anden udbyder, som kan håndtere imap.

Mvh

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)