Webmail -> linjehop i Internet Explorer

Hej TDC Forum

Nogen andre der lige som jeg er ved at explodere over følgende:

Jeg logge in på min TDC web mail for at læse mail (i internet Explorer 8)

Jeg klikker på den mailbox jeg ønsker at se (jeg har flere under samme login)

og nu kommer det "sjove"...

Idet jeg kommer ind in mailboxen kan jeg se at der er nye mails. Jeg flytter hurtigt musen op til den første ulæste mail og klikker... Men i samme øjeblik så hopper hele mailboxen en linje ned således at jeg klikker på mailen under... det sker fordi Google toolbaren (der ligger på højde med ordet MAIL lige over din indbox) loader en anelse langsommere en resten af siden... HOLD NU OP hvor er jeg træt at denne "feature" det er Ski.. belastende!!! [i]

Nogen smarte hoveder i TDC der kan fixe den?

Mvh

Morten

3 Kommentarer

Hej mplarsen

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Hvis du vil have fat i et klogt hoved i TDC, så kan jeg anbefale hotline på tlf. 80808047, her er det stort set andre kender der kommer med løsningforsslag.

Til dit bredbåndsabenement hører et TDC-login og der EN mailbox, med en mailadresse og hvis du har oprettet 4 mail-aliasser-adresser. Så hvordan du kan have flere mailboxe under samme login, synes jeg lyder som noget der ikke kan lade sig gøre. Det kan være Hotline kan kaste lys over det fænomen.

Derudover med at siden hopper - kunne tyde på at du skal have opdateret din java og flash. Det kan du gøre via TDC's testside. http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/ Selvom der måske er grønne tal til venstre, så opdater alligevel.

hjælper det ikke, så prøv at klikke på tegnet ved den røde pil:

kompatibilitetstilstand.JPG

Meld gerne tilbage om noget af det jeg har skrevet har hjulpet dig. Så kan andre brugere med same problem også får hjælp.

Hej Maja

Tak for svar, men hverken løsningen med at opdatere eller løsningen med compability view virkede...

Mit gæt er at det er fordi siden linker til externe sites og dermed er der latency i denne externe load...

Det er i min optik kun TDc der kan fixe dette ved at lave deres hjemmeside om...

Men tak for svar :-)

Mvh

Morten

Selv tak.

Jeg syns du skal prøve at spørge Hotline, det kan måske have noget at gøre med dine mange mailkonti, som går ind og forstyrer hinanden. Hvis TDC skal lave deres hjemme side om, er det en god ide at gøre dem opmærksom på problemet, og det gør du bedst ved at kontakte du kloge hoveder i Hotline. Det kan jo være de har hørt om fænomenet før, og lige ved hvad der er i vejen.Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)