webmail - IPhone 4s

Jeg er med min IPhone koblet op på TDC's mailserver (outlook.tdcwebmore.dk). Når jeg svarer på mails eller videresender disse, viser dette sig ikke på det lille brev-ikon (ingen pile) i Outlook. Jeg skal således fx ind i Sendt post for at se, at mailen er videresendt. Med min Android telefon ændredes brev-ikonet på samme måde som når jeg svarede direkte i outlook. Er det et IPhone problem eller et Outlook eller et serverproblem? vh cw40a

5 Kommentarer

Hej cw40a

Jeg har lige testet det på min Iphone 4s og når jeg har besvaret en mail så kommer der en pil, som viser at jeg har svaret tilbage på mailen. Men hvis jeg svare tilbage på min computer så kommer den ikke med pilen selvom det kommer frem at mailen er læst på min mobil. 

Er det sådan at du har svaret via din computer eller svarer du kun via din mobil ?

Mvh 

Sharmilon

Hej Sharmilon,

Sjovt nok er det lige omvendt for mig. Pilene kommer, når jeg svarer på computeren men kommer ikke, når jeg svarer på mobilen. 

En bekendt, der er ansat i TDC, har iøvrigt det samme problem med sin IPhone, hvor ikonerne heller ikke ændrer sig, mens de gør det når han svarer fra PC'eren. 

Men når det virker på din IPhone tyder noget på, at det måske er et spørgsmål om serveropsætning?

Hej cw40a

hmm vi har lige testet det på 2 forskellige Iphone 4s og vi får kun pilen hvis vi svare fra Iphone ellers står den kun som læst. Hvilken mappe har du valgt inde i indstillingerne "Mapper til Push" ind under konto ?

//Sharmilon

Hej Sharmilon,

Jeg har valgt indbakken samt sendt post til push.

vh

Hej cw40a

okay det er godt nok også det samme jeg har. Har også lige prøvet at test med min gmail på min Iphone og der kommer også en pil når jeg besvare en mail på den. Så både min TDC mail og Google mail virker fint med pilen, så ved ikke hvor meget mere jeg lige kan gøre i denne sag. Det kunne muligvis ligge i indstillingerne på din mail på Iphonen, da vi nu har testet på 3 af mine kollegaer Iphone 4s, som alle har deres TDC mail på mobilen. 

Evt prøv og google problemet, da vi ikke kender til problemstillingen.

Mvh 

Sharmilon  

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)