Webmail kan ikke bruges i Danmark når man får forbindelse via udlandet..???

Hej

Jeg sidder i Danmark på mit job, som så har internet forbindelse gennem Frankrig, dvs.. Jeg kan ikke tjekke min mail her, fordi i mener der er for meget spam und so weiter, det bare for dårligt, fortæl mig lige hvorfor jeg skal have en webmail ved tdc??? Den kan ikke tjekkes andre steder end i Danmark vældig smart...???? 

Hvad kan man udregne ud af ordret WEBMAIL...!!!?

Kunne i evt.. Ikke bare tjekke mine log in oplysninger og se at jeg bor i Danmark...???

Må meget gerne besvares...

2 Kommentarer

Jeg benytter også webmail fra mange forskellige og forskellige opkoblingsformer herunder med og uden VPN forbindelse til med arbejdsplads internet forbindelse (forbindelse fra tyskland) - og jeg oplever slet ikke nogen problemer med at tilgå webmail.

Derimod havde jeg tidligere et lignende problem - her lå problemet i virksomheden havde blokeret adressen til webmail'en - jeg kontaktede vores IT afdeling og kort efter havde jeg adgang.

med andre ord - så tror jeg dit problem ligger i den virksomhed opsætning og ikke TDCs system.

/kstrobel

tak for det, men det er når jeg vil logge ind på min mail at der skrives fra tdc, at det ikke kan lade sig gøre fordi , de kan se "jeg sidder i udlandet" og de har oplevet så meget spam, så der er lukket for folk i udlandet...

Tak

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P