webmail gennem iphone

Hej alle,

Jeg har opfulgt TDCs vejledning om opsætning af webmail i Iphone, men får jeg fejlmeddelese  " Kan ikke hente post - Brugernavnet eller adgangskoden til "TDC Mail" er forkert.

Jeg er sikker på at jeg har indtastet de rigtige brugernavn og adgangskode.

Sætter pris på jeres hjælp og vejledning.

Vh Farzin

5 Kommentarer

Hvis du har adgang til din mail via TDCs hjemmeside, så kan du skifte adgangkoden direkte på webmailen, på den måde kan du være 114% sikker på at du taster det rigtigt.

Hvis du ikke har adgang til webmailen via TDC's hjemmeside, så vil jeg anbefale du finder dit 12 cifret kundenummer eller dit konto nummer frem, ringer til TDC og får din kode fornyet der. Det skal gøres ved Hotline på 80 80 80 47

Vær bare lige opmærksom på at hvis du ændre din kode, eller får den ændret for dig, så skal du have den indtastet igen på de enheder som i forvejen henter post med et mail program.

Jeg har fuldstændig det samme problem og jeg er 114% sikker på at både brugernavn og kode er rigtigt...

Er der nogen som kan hjælpe??

Jeg har samme problem

Hej alle,

Mange tak for jeres bidrag. Jeg ringede efterfølgende til TDC support og fik at vide at jeg skal bruge min email adresse som brugernavn. Når jeg logger på min TDC webmail anvender jeg et andet brugernavn end min e-mail adresse. For opsætning af iphone skal man kun anvende email adressen.

Derudover fik jeg at vide at jeg skal bruge et andet kodeord end det jeg bruger til TDC web-mail. Det vidste jeg slet ikke at jeg skulle bruge et andet password til at hente mail fra pop3 serveren "pop3.mail.dk".

Ved at bruge de rigtige brugernavn og kodeord samt slavisk brug af vejledning i TDC hjemmeside kan man efter få minutter får adgang til sin Webmail på Iphone.

Mange tak for hjælpen.

Mvh Farzin

Jeg har fulgt vejledninger slavisk, ændret kode via webmailen og dens indstillinger, læst hvad der føles som 1000 indlæg omkring det, men kan stadig ikke få det til at fungere. Det eneste jeg er i tvivl om er, at i indstillingerne skriver den godt nok, at koden er ændret, men der står i manualen at nan skal skrive den oprindelige kode først - det stemmer jo ikke helt overens. Jeg har en iPhone 4s - har det betydning for om det kan lade sig gøre? Overvejer kraftigt at skifte til gmail eller nogen af de andre.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)