webmail fra iPhone

Jeg har altid kunnet gå på min webmail med min iPhone problemløs indtil for to dage siden. Nu kan jeg ikke logge på, jeg bliver ved med at komme tilbage til log-ind siden. Der er ingen fejlmeddelese, og jeg kan stadig gå på fra min computer

Er der nogen der ved hvad jeg skal gøre. Min tdcmail skal være webmail, da jeg bruger almindelig mail til mine mails fra arbejde.

mvh

Jytte

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianMose har modtaget fra andre medlemmer.

Jeg ved ikke hvad problemet er, siden du ikke kan tilgå dit webmail på din iphone.  Men du kan altid opsætte 2 identiteter på dit email program, og så få den til at hente din tdc mail i den ene identitet og arbejds mail i en anden.  Dermed blades de ikke.

Dette løste IKKE mit problem.

Jeg kan fortsat ikke åbne min tdc mail fra min iPhone. Det går nemt fra min iPad, så Safari kan godt.

Hvad er der galt i min opsætning

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Må jeg spørge, hvorfor du vil tilgå din TDC mail fra Safari i stedet for at sætte din mail op direkte på telefonen?

Det er meget hurtigere og nemmere at få sine mails på den måde! Glad humørikon

Mvh

Det er fordi det er enarbejdstelefon, så jeg vil ikke have den som fast modtager af mine private mails. Du ved Work-lide balance, og så er det vist heller ikke tilladt af vores it afdeling.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

her starter så en form af fag-sprog, jeg ikke forstår - "enarbejdstelefon"? "Work-lide balance"? Tilladelse af IT-afdelingen?

Så vil jeg foreslå, at du spørger din IT-afdeling, hvorfor du ikke kan logge ind. De har måske sat en begrænsning på?

Prøvede lige fra min iPhone og det fungerer fint i Safari. Hvis du har mulighed, så opdatere "din" iPhone, kør en sikkerhedskopi til iTunes og tjek andre opdateringer fra Apple Store.

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P