webmail - ændring af password

• Deltager
  • 4 kommentarer
Hej,

jeg vil gerne ændre password i min webmail. Men når jeg går ind i indstillinger/password får jeg kun de to linier til indtastningen af det nye password. Den tredje til det gamle password mangler.

Når jeg indtaster det nye password, får jeg også en meddelelse om at det er ændret. men når jeg logger på igen, er det gamle stadigvæk gældende.

Nogen der har en forklaring/løsning?

Jeg bruger IE8

7 Kommentarer

Hej Mona

Der skal kun være to kasser til det nye pasword, så det er rigtigt nok.

Det pasword du ændrer der er det pasword du skal bruge, hvis du har et postpogram på din pc.

Jeg ved ikke om du kan ændre dit tdc-login pasword på selvbetjening (altså det pasword du bruger til at logge på selvbetjening, webmail og forum med). Men det tror jeg faktisk godt du kan.

Jeg vil bare ikke anbefale dig at gøre det. Jeg har prøvet og der gik totalt ged i det.Meget glad humørikon

Jeg har tjekket hjælpeteksten, og der står at der skal være 3 felter. Et til det gamle, et til det nye og et til at bekræfte det nye. Men hvorom alting er, så virker det ikke med de to alene.

Jeg har ikke lyst til at lave rod i det hele. Så jeg venter lige om der er andre der har en god idé.

Helt i orden Mona.

Pasword til Postpogram på pc'en:  Webmail - indstillinger - pasword. Hos mig er der to kasser.

Pasword til TDC-login: TDC-selvbetjening - i højre kolonne: Rediger indstillinger - i venstre kolonne: Skift pasword. Hos mig der der her tre kasser.

Min tekst i infokassen lyder således:

Info:
Her kan du ændre dit password til din mailboks (ikke til dit login til TDC). Indtast først dit nuværende password og derefter dit nye password, for til sidst at bekræfte det nye password.Dit password skal være mellem 6 og 12 tegn langt og kan indeholde bogstaverne: a-z og A-Z, cifrene: 0-9 samt specialtegn som fx: ;:,-_.

Mona - du har ikke svaret på hvilket pasword det er du vil ændre: Til et postpogram på din pc, eller dit TDC-logon. Altså det pasword du bruger til at logge på webmail, forum og selvbetjening med. Eller er det et helt tredie pasword du gerne vil ændre? 

det password jeg bruger til at få adgang til min webmail fra en browser.

Jeg går ind via http://mail.tdc.dk og logger på min mail.

I min mail vælger jeg indstillinger og derefter password.

Tak -

Det pasword du vil ændre er det pasword der hører til dit TDC-logon.

Dit TDC-logon skal du bruge til at logge på din webmail via en broser, og her på forum og på selvbetjening.

For at forandre det pasword, skal skal du gå ind i selvbetjening som jeg har skrevet længere oppe i tråden: TDC-selvbetjening - i højre kolonne: Rediger indstillinger - i venstre kolonne: Skift pasword. Hos mig der der her tre kasser.

(Du har jo også den mulighed at ringe til kundeservise)

Dette er desværre mit sidste bud. Jeg kan ikke forklare det på anden måde.

Måske andre kan? Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P