webmail

Jeg har pludselig fået slettet hele min indbakke i min webmail. Jeg tjekker aldrig min mail andre steder end på webmailen, så det er ikke fordi jeg bruger et andet mailprogram også...

8 Kommentarer

Hej Doris

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Jeg bliver nød til at spørge om det er dine mails i din indabkke du har slettet, for hvis det er det, må de være i din paperkurv.

Hvis du vil have et overblik af hvad der er i dine mapper, skal du klikke i venstre kollonne. på mapper. Der kan du se hvad hver mappe i din indbox rummer og se om de evt. er smuttet ind i en anden mappe.

Hej Maja

Jeg har ikke slettet mine mails fra min indbakke og de ligger derfor ikke i papirkurven. Hele min indbakke var bare lige pludselig VÆK!

Jeg formoder at det er en teknisk fejl fra TDC's side, og håber MEGET mine mails kan genskabes, da jeg havde en del vigtige dokumenter liggende.

Vh Doris

Hej Doris

I en anden tråd var det hele indbakken der var forsvundet, så prøv at se i denne tråd om der er noget du kan nikke kenkendende til  Forsvundet-indbakke

Hvis det kan være det eller ikke, må du meget gerne melde tilbage, så kan det være der er en anden bruger der kan hjælpe dig videre.

Hej

Dit indlæg er desværre tomt.

Prøv at skifte browser

jeg kan snildt logge på web-mail og kan også se mine mapper i venstre side, men kan ikke se indholdet i mapperne, og kan derfor ikke se, om jeg har modtaget mails eller svare på dem.

Det virkede fint i morges, men ikke nu længere.

Jeg bruger kun web-mail, og kan nu ikke bruge dette?

Hej Bentemor

Det er dejligt at du stiller dit spørgsmål her i TDC-forum, men det er ikke så praktisk at du stiller det samme spørgsmål i to forskællige tråde. Jeg har svaret dig i den anden tråd, fordi det er en du selv har oprettet.

Håber du får held med at få løst dit problem der. /t5/Mit-TDC/se-og-sende-web-mail/m-p/67355/message-uid/67355#U67355

(Prøv evt. en anden browser, hvis problemet forsætter. )

Hej Doris

Har du fundet ud af hvad problemet var? Ellers kunne det jo være du ved en fejltagelse var kommet til at åbne et postpogram på din pc, som så automatisk hentede dine mails.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)