WEBmail

Kan man beholde sin TDC WEBmail, hvis man ophører med at være TDC-kunde?  Hvis ikke man kan beholde den, bliver man jo låst til TDC, eller skal leve med besværet med at skifte til en ny emailadresse.  Og hvorfor udsætte sig selv for det, når der findes flere gratis alternativer.

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Filip

Det har du ganske ret i. En ting er givet hvis du ophører med at være TDC kunde så ophører alle dine arrangementer også. Jeg forstår ikke lige din tankegang med at du skulle være låst til TDC. Hvis du opsiger hele balladen hos TDC så er du en fri mand og kan frit vælge hvad du vil. Det er da ikke besværligt at skifte mailadresse. Du nævner selv at der findes flere gratis alternativer, og det tager kun få øjeblikke at oprette sig som bruger og oprette ny mailadresse.

Hej KPN

Tak for dit svar.

For mig at se er det lidt ligesom når man skifter telefonnummer.  Det er nemt for een selv, men hele ens omgangskreds skal nu lære et nyt nummer at kende og have kodet det ind alle relevate steder.  Det kræver en vis indsats, og det er næppe alle der får gjort det, og så vil det uvægerligt give anledning til bøvl og besvær.  Hvis man derimod altid har det samme telefonnummer (eller den samme email-adresse), undgås disse besværligheder.

Jeg vil gerne have en WEBmail, så jeg kan tilgå mine mails uanset hvor jeg er, men det skal være en, som jeg kan regne med at beholde længe og uden at være bundet til en bestemt leverandør.  Overvejer Gmail. 

Hører gerne kommentarer.

Omdømme 2

Hej igen

Ja det er pokkers besværligt at skulle meddele at man har skiftet mailadresse.

Men du har en mulighed som FN beskriver, at oprette Netbasis for 29 kr. om måneden hos TDC og beholde din TDC-mailadresse. Men så skal du være klar over at den kun kan tilgåes fra internettet.

Der imod hvis du opretter G-mail eller Live Mail (hotmail) det er gratis og kan oprette mailkontoen i din mailklient/postprogram ligesom andre mailadresser, og du har også muligheden for at tilgå dem overalt fra internettet.

Omdømme 2

Jeg vil da lige tilføje at jeg har en hotmailadresse eller LiveMail adresse som det hedder idag, som jeg har haft i ca. 12-13 år, uden problemer og den bruger jeg stadigvæk sideløbende med min TDC mailadresse.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)