webmail

Hej

Har tdc mail som jeg til daglig aflæser i outlook. Vil nu gerne have tilmeldt denne mail til webmail, men når prøver at tilmelde min email adresse skal jeg bruge et kodeord som ikke må være den jeg bruger til tdc play mm. ! Godt være jeg har fået et kode ord jeg kan bruge, men så kan jeg ikke huske den. Hvordan får jeg tilsendt nyt kodeord jeg kan bruge til oprettelse/tilknytning af min mailadresse til webmail ?

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Da jeg havde et lignende problem, ringede jeg til kundeservice og fik dem til at nulstille mit password.

De sender dig så et brev med "snail mail" med din kode.

Herefter virker alle feature: webmail, Play ogWebTV

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lisbetbjarne

Det er et fuldstændigt rigtigt svar du har fået allerede  Glad humørikon

Hvis du søger et svar, om hvordan du kan ændre eller få din kode online, uden at ringe, har jeg tidligere lagt følgende op på forum:

Når man opretter et login til Mit TDC, kan man tilmelde sig en række tjenester såsom Webmail, TDC Selvbetjening, TDC Play, TDC WebTV, TDC Webdisk.

Alle disse tjenester, undtagen Webmail, tilmeldes med telefonnummer/EM-nummer og det 9-cifrede kontonummer.

Webmail tilmeldes i stedet ved at indtaste pågældende e-mail adresse, samt det password der hører til e-mail adressen.
Det vil sige at benytter du en e-mailklient på din computer, såsom Outlook, Windows Live mail, Outlook Express osv. til at hente dine e-mails, skal du benytte det password, som e-mailklienten er sat op til at huske på, for at tilmelde dig Webmail.

Hvis du mister passwordet til din e-mailklient på PC'en, og du allerede har tilmeldt dig Webmail, kan du gå ind i Webmail og lave et nyt password. Gå ind på [i]www.mail.dk[/i], vælg "Indstillinger" i menuen til venstre, og tryk på "Password".

Har du ikke tilmeldt dig Webmail, er du nødt til at kontakte TDC, for at få tilsendt et nyt password til din e-mail adresse, passwordet sendes via Post Danmark.

Hvis du har dit 12-cifrede kundenummer, skal du ringe op på 80808047 og vælge 2, 1 og 1 i menuen, så sendes der automatisk et nyt password.

Har du ikke dit 12-cifrede kundenummer, skal du i stedet trykke dig igennem til personlig betjening, dvs. 80808047, tryk 2 og 2.

Så nu har du også den mulighed

Venlig hilsen

Tak for hjælpen - jeg fandt sgu´ mit password - og er nu også logget på og kan gå ind i webmail, men der er intet i indbakken - ved der skal være noget da jeg har sendt fra jobbet og mailen findes i min outlook sammen med andre mails jeg idag har modtaget, men disse mails er ikke i min indbakke på webmail

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lisbetbjarne

Det er der en logisk forklaring på - Det er fordi du har hentet disse mails hjem til din PC med Outlook. Dit Outlook er som standard opsat til at hente mails fra serveren uden at gemme en kopi der, så hver gang du henter mails tømmer du indbakken på webmail. Dette kan nemt ændres i kontoopsætningen i Outlook.

Prøv også at se dette link Blinkende humørikon

/t5/Mit-TDC/Outlook-ops%C3%A6tning/td-p/3342

Hilsen KPN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8