Webmail

Er tdc ikke bare herlig? Nu gider de heller ikke yde support på webmail - men har overladt det til kunderne selv at hjælpe hinanden. Nå, tdc's support har nu heller aldrig været meget værd, så det er måske godt det samme.

Jeg har to problemer:

Det først deler jeg med mange andre. Kan ikke længere sende mail fra outlook ekspress med min sædvanlige adresse af typen [mit navn]@[domain].dk, fordi TDC uden varsel har blokeret for at man bruger andet end sin egen tdc-adresse. Er der nogen der har fundet en løsning.

Det andet problem er i webmail. Når jeg åbner indbakke kan jeg se side 1 af 14 sider. Nu har TDC været så venlig at anbringe en knap til at logge ud der, hvor der før var knapper til at bladre til side 2, 3 4 osv!! Rigtigt smart og typisk TDC!! Nu er jeg henvist til at bladre baglæns enkeltvis og da der pt er ca. 650 mail i min indbakke vil det tage rigtig rigtig lang tid. Er der nogen der har en løsning på det?

Mamnge hilsner til alle jer andre frustrerede tdc-kunder

StigT

2 Kommentarer

Dit første problem kan jeg desværre ikke hjælpe dig med.

Vedr. den nye log-ud knap kan jeg oplyse, at min nye "log ud" er placeret på linjen over de pile man bruger til at bladre frem og tilbage, så hos mig er det intet problem.

Indtil du får bedre hjælp vedr. placeringen af den nye "log ud" kan du gøre følgende: På linjen under den nederste mail står følgende: "Mails pr. side". Hvis du klikker på pilen kan du nederst vælge "alle". Derved kommer alle dine mails på én lang side, så du ikke behøver at skulle bladre.

Hilsen

Sarah 

Det første med at du ikke kan sende mail, er jo ikke et særlig stort mysterium. Din mail er ikke en TDC mail, så derfor kan du ikke bruge TDC`s mail server til at sende fra. I mine øre giver det god mening. Du tager jo heller ikke din Saab bil og køre ned til toyota forhandleren for at få den lavet? nej du bruger din egen "udbyder" Du kan se en liste over firmaer der gerne vil sælge en udgående mail server på denne side http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=23474

2. Det tyder rigtig meget på en fejl i din browser, prøv med en anden firefox, chrome og se om du stadig har problemet. Jeg har heller ikke det problem som du hentyder til.

Mange hilsner til alle jer andre frustrerede tdc-kunder

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P