Webdisk som ftp?

Hej,

Er det muligt at konfiguere sin webdisk til ftp så jeg kan få adgang til den via f.ek. filezilla??

12 Kommentarer

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php/?id=24020

Citat fra siden "FTP Server - Her kan du aktivere FTP server på HomeDisk"

Så det må bestemt være et ja

Har du brug for yderligere hjælp er du velkommen til at skrive igen Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Svar slettet af bruger. FN

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, FN.

det er måske lige at gå lidt over stregen. ikke selve svaret som jo er rigtig nok, men det andet du skriver.

Jeg vil da godt fortælle dig hvorfor at du skal Leje en TDC homedisk istedet for at købe en extern hardisk selv.

først er der jo det åben lyse, at når du har lejet den ved TDC er der fuldservice(er der noget galt bliver den lavet)

det andet er at en Homedisk er en Nas, der for har du bla en DLNA server som kan hondtere musik fra Play og der for kan du dele din musik med endre computere, med en Xbox, og andre DLNA enhder som selvfølig skal kunne spille DRM beskyttet filer.

til forskæld fra en Extern hardisk og andre nas, så får du online backup på homedisken, det vil sige at er du uhældig at der sker noget ex. der er indbrud og din nas bliver stjollet, dit hus brænder, så er dine data isikkerhed.

de udover kan man tilgå den ude fra, der er simpel hend et vebinterface du kan logge på og så kan du hente dine data den vej, det er praktisk hvis man har gelemt at tage noget med man skulle bruge.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, FN.

hvor står der at enhver kan købe frit kan købe en Nas, jeg ved godt at alle kan købe eller som mig bygge sin egen Nas, men det her ikke noget med min poiente at gøre. hvis det er det med at du kan tilslutte en extern hardisk til TDC homedisk, så er det rigtig at man kan bruge den som drev også, der skal man bare være opmærksom på at den ikke bliver taget backup af(hvilket efter min mening er den eneste minus ved Homedisken.

hvorfor holder mine agumenetr ikke, jeg tror jeg har skrevet alt det som homedisken gør bedre end en Extern harddisk.

jeh har også nævnt nogle ting som Homedisk gør bedre en andre nas, selvfølig er der andre ting som ex min nas kan som home disken ikke kan, men i de functioner som gør en nas smart er Homedisken klart bedre end nogle af konkurenterne, desvære kan man ikke købe homedisken men kun leje den, derfor koster det 49 kr om månedenTrist humørikon det er for leje af homedisken, som så giver dig adgang til onlinebackup, du kan vælge ikke at gøre brug af online backup, men det gør det ikke billigere.

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_bb_tlv_hd

Omdømme 3

Omdømme 3

Ja, og nej.

jov den koster mere i længten, men til gændgæld har du en backup af dine ting online, så samliner vi med en god Nas, til omhring 3 - 3500 så har du ret i at det bliver dyre over den periode du skriver men der har du så også backup online, istedet for at køre RAID(som også har sine fordele) men på online er dataen i sikkerhed for alt hvad der kan gå galt uden en nas og med en Admindlig nas.

jeg er stadig i tvivl med hvad du mener med at etabler et nas drev, du mener vil ikke med at dele en hardisk over en af dine computere hjemme, som på sin måde jo også er smart, mest forde den er billig men den løsning vil selvom den er billig ikke være en løsning iforhold til en rigtig nas, da computeren den sider i altid skal være tændt, den kan hværken lave online backup(med mindre du køber en dyr backup løsning) den kan ikke Køre RAID så går harddisken er det ude med dine ting.

den bedste af de billige løsninger ville være at bygge sin egen nas, har man en Gammel computer 2 forholdsvis store(de skal helst være ligestore, ellers vil man tabe den plads som den største er støre en den mindste) og en USB pind(1gb er rigligt), så kan man på få timer have lavet en nas til 0 kroner. og det er faktisk ikke så svært, man den kommer jo ikke op på side af hvor gode en lidt dyr nas er og slet ikke  Homedisken.

jeg er bange for at vi ikke bliver enig i hvilken løsning der ville være bedst, men det var entlig heller ikke der for jeg skrev, jeg ville bare fortælle hvorfor folk vælger homedisken istedet for at købe en nas.

jeg vil lige at mine agumenter ikke kun i prencippet er rigtige, med at de er rigtigeHumørikon med tunge

Ikke for at lyde som en sur stodder, men jeres diskussion er mildest talt 100% ligegyldig for ham der startede denne tråd og som bare havde brug for en smule hjælp. I fylder hans tråd med ligegyldige argumenter som ingen af jer nogensinde vil vinde, fordi det i egentlig diskuterer er emnet at leje/købe ting.

Det vil jo altid være sån at der er fordele ved både at leje og at købe, og at disse fordele skal opvejes af hver individ som overvejer at anskaffe et produkt. Vil så til sidst sige at jeg syns online backup funktionen i HomeDisken er en stor del af det produkt man får og er en rigtig god måde at beskytte sine data og så håber jeg at i vil tage diskussionen om at leje/købe ting et andet sted end i denne tråd Glad humørikon

Omdømme 3

Det har du helt ret i. Jeg er blot et menneske og syns det var et interessant emne, dog stadig meget irrelevant, beklager Glad humørikon

Jeg tænkte slet ikke over at der stadig findes noget som hedder webdisk da jeg skrev min første besked, og tror også stadig at spørgeren mente homedisk, da der ikke rigtig ville være nogen mening med at spørge om ftp til webdisk, men ja, du har helt ret i at jeg svarede på noget andet end han skrev, hvilket igen er min fejl Glad humørikon

til ansat i TDC

Siger du at man ikke kan bruge sin webdisk som ftpserver.

Jeg har sat et kamera op, og ønsker at oploade billeder til webdisk når det bliver aktiveret.

Er dette ikke muligt ?

Hvad ska jeg bruge/gøre for at oploade til server på nettet

Jeg er også interesseret af at få at vide hvis og hvordan jeg kan bruge min Webdisk med FTP.

Ikke for at være umulig, men det er simpelthen så svært at finde info om dette på tdc.dk - og en "kontakt helpdesk"-formular. Hvis det er nogen af jer der ligger inde med et direkt link så vil jeg gerne skrive direkte til TDC og spørge.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)