Webdisk langsom upload og ingen hjælp

• cpn
  • 0 kommentarer
Hej

Er der nogen (TDC) der kan svare på hvofor upload til Webdisk er ufattelig langsom.

Ved Hastighed test er min upload ca 500 kb/sek, men når der uploades til Webdisk er den ca 50 kb/sek, det vil tage ca. 1 time at uploade 20 MB, og det var sådan ca. den tid det tog.

Det er da håbløst langsomt.

(1/2 GB backup ville tage omkring et døgn)

Hjælp og undermenu for Webdisk virker ikke, at lave en undermappe i webdisk synes heller ikke at virke, ihvertfald ikke med IE8 som ellers virker upåklageligt til alle andre ting downloads, ftp, webbank osv.

2 Kommentarer

Hej cpn

Jeg er godt nok ikke fra TDC, men jeg kan se det er længe siden du har stillet dit spørgsmål. Imellemtiden har jeg ledt efter en udregning på hvhvor lang tig det tager. Jeg beklager, men det ser ikke ud til at det er unormalt lang tid i dit tilfælde.

Miela1's udregning er her.

cpn skrev:
Er der nogen (TDC) der kan svare på hvofor upload til Webdisk er ufattelig langsom.

Ved Hastighed test er min upload ca 500 kb/sek, men når der uploades til Webdisk er den ca 50 kb/sek.

Det kunne jeg også godt tænke mig at vide.

Når jeg uploader via en god FTP-forbindelse så opnår jeg op til 130 KB/s, men i løbet af 2½ time har jeg, ifølge TDC Webdisk Backup programmet, uploaded ca. 146 MB, dvs. ca. 16 KB/s. Det synes jeg altså er ekstremt langsomt!

Det drejede sig om 35 store filer.

Tidligere på dagen uploadede jeg små filer, og jeg mener ikke det tog mere end 5-10 sekunder pr. fil.

Jeg skal måske lige tilføje at Backup programmet er indstilliet til "Optimeret til bedste PC ydelse", ikke "Maksimal hastighed", men jeg brugte slet ikke maskinen i det pågældende tidsrum.

Hilsen

HeRo2

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)