Webdisk Auto Backup

• VB
  • Deltager
  • 1 kommentar
I lang tid har jeg brugt AutoBackup uden de store problemer, men nu er den blevet meget langsom i bedste fald - og i værste fald laver den slet ikke backup.

Den "analyserer filer" og finder hurtigt de nye, der skal backup'es, men den gør det bare ikke.

Kan I hjælpe?

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej VB

Tak fordi, du har valgt at skrive på vores Forum.

Det er en meget bred fejlbeskrivelse, du har lavet, som vi ikke har hørt om før.

Jeg skal bruge nogle flere oplysninger, fra dig for at kunne hjælpe.

Du er meget velkommen til at skrive igen, på Forum, med en mere detaljerede fejlbeskrivelse.

Hej,

Jeg har samme problem...

Jeg har netop installeret dette backup program til Webdisk den 1. okt. 2010

Siden er der taget 7mb backup af min maskine (knap igennem mine favoritter) !!??

En snegl kunne kravle igennem hurtiger med bind for ørene!

Jeg har en 20/1 Mbit Hometrio - i7 860 Intel maskine med win7 64bit

8GB ram Asus p7p55d-delux motherboard - En hurtig maskine!

Backup prg. er sat til hastighed og ikke pc-perfomance (no need) og jeg ønsker en sikkerheds kopi i en fart, senere ville jeg sikkert ændre på opsætningen!

Igår stod min computer for sig selv, da jeg arbejde på den anden (video-redigering)...

På små 12 timer - fik den sneglet sig igennem 67 favotitter (url)

Det er da vist en Ommer for os med TDC !! Glad humørikon

Den starter fint - finder nye filer, men får ikke forbindelse, så den kan begynde at uploade.. Af og til begynder den, men når filen ser ud til at være sendt, stopper den og begynder igen at analysere filer. Efter nogen tid står der at den er sprunget over filen.

Har lige købt en Mac notebook til min datter, er der nogen der ved hvordan man sætter webdisk autobackup op på en Mac?

Meget glad humørikon Hej,

Jeg kan slet ikke komme ind på webdisk siden for at downloade exe-fil

Der står på tdc hjside, at man bare skal logge ind - det er jeg sku.

Hvordan får jeg exe-filen??

hilsen TBN

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)