Webdisk

Der er kommet en ny indgangsside til webdisk, men jeg kan ikke finde en rimelig relevant information om dens anvendelse, og det ser ud til, at det fungerer (utroligt langsomt) uden relation til det jeg allerede har liggende på min webdisk, som så til gengæld ikke ser ud til at være blevet opdateret den seneste tid.

Når jeg klikker på hjælp på den nye indgangsside kommer jeg til nogle anvisninger fra 2007.  HJÆLP!

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Moritz

Mange tak fordi du valgte at poste dit indlæg på TDC Forum.

Jeg vil meget gerne forsøge at hjælpe dig, men jeg er en smule i tvivl om hvad dit spørgsmål præcis omhandler?

Er du i tvivl om omsætningen af din webdisk, eller er det hjælp til at navigere rundt i det nye "set up"?

Hej Jesper

Det jeg havde liggende som backup før systemet blev ændret er tilsyneladende forsvundet?

Jeg har sat det op til at alt skal lægges i "Min egen udvælgelse", men der er også lagt backup i "Office dokumenter" og "Billeder og video". Den første kan jeg åbne med dobbeltklik - de to sidstnævnte kan jeg ikke åbne.

Som nævnt, når jeg klikker på "Hjælp" kommer der en gammel tekst fra 2007 frem.

Jeg kan evt. illustrere ovenstående med skærmskud.

Vh

Moritz

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Jesper12 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Moritz

For at kunne hjælpe dig bedst mulig, skal jeg bruge dine login oplysninger til tdconline.dk. Gider du sende dem til mig i en PM (PrivatMeddelse), samt tage nogle screenshots af de skærmbilleder hvor du oplever problemerne.

Glæder mig til at høre fra dig snarest.

Hej Jesper

Hvordan laver jeg en PM?

Vh

Moritz

Omdømme 1

Hej Mortiz

Du skal blot klikke på mit navn, hvorefter du lander på min profil. Hvis du derefter klikker i venstre side, kan du sende mig en PM.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)