web-tv via home trio med wifi virker nu på min iphone

Hej

Jeg konstaterede i aftes at jeg nu via tdc app hentet i appstore nu har web tv på min iphone 4S (ios) om

det også virker på Ipad ved jeg ikke da jeg endnu ikke har sådan een.

Men da begge kører ios så burde det jo køre på ipad os.

VEd andre noget om det - før jeg køber en ipad - af samme grund.

Hilsen Peter

8 Kommentarer

Hej Peterpistol

Hvad hedder den app du har hentet ?

Mvh Søren

Hej Søren

I Iphonens appstore har jeg hentet een der hedder : mit TDC

HIlsen Peter

Hej Peter

Tak for dit svar - det prøver jeg :-)

Mvh Søren

Har du iPad ? Eller kan andre oplyse om Web tv nu også virker på den / hjemme med Wifi dækning ??
På Android enheder kan du se web-tv via browser uden problemer. Men hvordan du får web-tv til at virke via appen Mit TDC ved jeg ikke (har prøvet både på Android/HTC og IOS/iPhone4). Såvidt jeg kan se, er der kun mulighed for at se udvalgte tv kanaler hvis du har et MobilTV abonnement i tilknytning til dit almindelige mobil abonnement - læs iøvrigt her http://fly.tdc.dk/publish.php?dogtag=p_mit_mobil_fly_mtv

Jeg kan også godt se, at TDC i deres nyhed om Mit TDC appen meget kort skriver at der er mulighed for web-tv når enheden er på netværk via wifi, men det er endnu ikke lykkedes mig at få det til at virke hjemme.

Det virker hos mig / alle de same kanaler kommer frem på række i bunden af mobilen ( landscape) og kun "skubbes" med fingerspidsen - og jeg har kun home trio med wifi / men mobilabo hos TELMORE !
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Hos mig virker det heller ikke, webtv på mobilen, jeg får rækken med ikoner men når jeg trykker på en af dem kommer der en fejl " Der er ingen forbindelse til den pågældende kanal. Prøv igen senere."

Den første dag kom TV frem 2 gange, men siden har det ikke virket.

Jeg er tilsluttet via det trådløse netværk her i hytten, og webtv virker fint på PCen.

Mvh

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Det virker heller ikke på min Android (4.0.2 - bliver snart opgradere til 4.0.4 eller .0.5, så vil lige vende tilbage da).

Jeg ved der er en anden tråd omkring dette på Forum - og det er derfor jeg kom forbi denne. - Jeg vil lede febrilsk videre!

Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P