Web tv til ipad

Kommer der en web tv app til iPad ?

13 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Martin12_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej melberghansen

Dette er der ikke på nuværende tidpunkt udmeldt noget om.

Hvis det skulle ændre sig, vil jeg melder tilbage her.

Venlig hilsen

Martin

TDC Forum Moderator 

Nu er der jo kommet en App fra YouSee som gør det muligt at se tv, film m.m via iPad, Iphone etc. - og da TDC jo ejer YouSee, så må man forvente at dette kommer til TDC HomeTrio om kort tid - ellers ser jeg en god grund til at skifte til YouSee - eller til en konkurrent som jeg ved kommer med muligheden meget snart.

Er fuldstændig enig. Det er mig ubegribeligt at lillebror Yousee har mulighed for at anvende iPad til at se webtv på. Det burde i min optik være lige omvendt. Kan med sikkerhed sige at jeg ikke er TDC hometrio kunde mere hvis ikke der meget snart kommer en udmelding fra TDC om dette.
Mon ikke TDC er så fornuftige at de får lavet den app snarest muligt. De bør gøre alt for at følge udviklingen, og den her ligger da lige til højrebenet !

Enig
Lille lynhurtige YouSee er frontløber og så kommer store tunge TDC halsende efter.

I kan godt regne med at YouSee altid kommer først med det nye, men også at TDC så senere får samme funktionalitet.

Noget nyt med hensyn til en WEB TV IPAD app. den er længe ventet Glad humørikon

Installerede web-tv for min kammarat som har You-see på hans Ipad2, hvilket tog 5 min og han var jublende lykkelig. Da jeg kom hjem ville jeg lige installere web-tv (Jeg har TDC Home-Trio), hvilket ikke kunne lade sig gøre, da TDC-Home-Trio ikke understøtter adobe-flash ? 

Det virker tåbeligt, at brugere af YouSee kan se web-tv - men at Home-Trio kunderne ikke kan ?

Det er vel samme "adobe-flash" der skal understøttes for begge type kunder ?

Ja så blev det opsagt. Og det blev Yousee der blev min nye tv/bredbånds udbyder
Kan i hos TDC ikke bare spørge hos YouSee, hvordan de har lavet deres web-tv - og så overføre dette til TDC's HomeTrio ? Det er jo samme virksomhed - men de er måske bare lidt hurtigere hos YouSee.

... eller skal vi bare flytte vores abonnement over til YouSee for at det skal fungere ?

Noget nyt vedr. TDC initiativ til at tilbyde sine kunder en mulighed for at se Web tv på IPAD.? Hvad er TDC politik på området.? Inaktivitet er ikke vejen frem
Ubegribeligt at jeg kan downloade en app til YouSee men ikke til HomeTrio HVORFOR det synes jeg TDC skylder et svar på NU! HomeTrio fungerer rigtig fint men HVORFOR skal jeg behandles stedmoderligt blot fordi jeg gerne vil beholde mit fastnetnummer?
TDC (HomeTrio) er åbenbart ved at udviklet en løsning til os. Den hedder HomeQuadro, hvormed det bliver muligt, at se tv på en ipad m.fl. Der er ingen information om, hvornår de lancerer dette nye produkt - og om dette betyder, at vi skal tilkøbe yderligere licens for at benytte dette nye "produkt".

TDC HomeTrio og YouSee er to forskellige virksomheder i samme koncern - og udviklingen af produkterne er ifølge TDC kundeservice / hotline helt adskilte. Man samarbejder altså ikke imellem TDC og YouSee, hvorfor det heller ikke er samme produkt som man tilbyder.

TDC kunne vel "købe" løsningen af YouSee hvis de ville - men det er åbenbart ikke "sort og hvidt", for integrationen af nye moduler skal jo passe til resten af TDC's løsning, og vi må nok bare væbne os med tålmodighed - eller flytte til YouSee.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)