Svar

Web-tv stopper hele tiden og indlæser

Hej

Web-tv stopper hele tiden og indlæser.

Hvad kan der være galt?

Mvh.

Michael

icon

Bedste svar af Ryttergaard 5 januar 2011, 21:49

Hej

Download ligger mellem 12 og 31 Mbit i de sidste 8 målinger. Og ja, det lyder sært.

Prøver at lukke helt ned et par timer i nat. Måske det kan rette op på evt. fejl.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

det lyder som om at din hastig hed ikke er høj nok til at streame Web TV, hvilket alt bredbånd fra TDC skulle være.

vil du ikke lige måle din hastighed og skrive hvad du får. og hvilken hastighed du skulle have.

edit:

http://hastighedstest.tdc.dk

Hej

Hastigheden skulle være ok: download 27,10 Mbit og upload 0,64 Mbit. Jeg har en 20 Mbit forbindelse.

Tak for din respons og Godt nytår til dig også

Michael R. Jakobsen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

jeg tror du skal lave en måling mere,

27 megabit på en 20 megabits forbindelse, det er umuligt, den vil typisk ligge mellem 15 - 19 megabit.

Hej

Download ligger mellem 12 og 31 Mbit i de sidste 8 målinger. Og ja, det lyder sært.

Prøver at lukke helt ned et par timer i nat. Måske det kan rette op på evt. fejl.

Omdømme 3

Hej,

Hvis det ikke virker, syns jeg du skal prøve at ringe til kundeservice og få sat en "overvågning" igang af din linje, for hvis den er så ustabil må det også give problemer med dit TV

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Alternativt er det et browserrelateret problem. Har før skrevet til TDV vedr. fx understøttelsen af browsere i Streaming-player hos TDC PLAY. Har skrevet flere gange før, men satte mig så ned og kom med en mega lang undersøgelse af browserne og en detaljeret beskrivelse af de fejl og mangler der optrådte af TDC Play under forskellige browsere.

Nu har jeg så fået et seriøst svar tilbage, hvor de i morgen (5/01-2011) skal have et ETA-møde om netop denne funktionalitet grundet mine mails gennem det sidste halve år og andre brugeres feedback.

Det lyder jo stort, og jeg tror at vi nu kan se frem til øget funktionalitet i løbet af det næste halve år på forskellige typer browsere.

Hej

Tak for dit svar. Jeg har ingen problemer med tvsignalet. Jeg vil prøve kundeservice, hvis problemet stadig er der i morgen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)