WEB tv på IPad

• PHR
  • 0 kommentarer
Er det ikke muligt at se webtv på IPad?? Jeg har home trio mv. Så det skulle være okay. Skal man have flash ??

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Køb Puffin til din iPad i App store - den browser klarer de fleste flash-baserede internetsider i modsætning til Safari. Mvh
Tak. Problemet er DSV. Ikke løst med denne browser. Fejl er at At systemet ikke genkender at jeg ret faktisk er på TDC net. Meddelse er at jeg ikke er på mit hjemme netværk. Og jeg har kun tDc her i sommerhuset. Sås jeg tager etpar fotos af fejlmeddelserne og viser dem i den lokale TDC butik. Mvh Per
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Du har flere problemer her....

Flash understøttes ikke i Apples univers - og f.eks. det TV der ligger til streaming på dr.dk er i flash. DR og (mig bekendt alle andre udbydere hvor det er tilfældet) har så en app man kan hente. Så går det den vej. Alternativet er en anden browser som foreslået ovenfor.

Det med at den ikke genkender netværket, er nok nærmere fordi der er kludder i nogle fysiske adresser. Normalt har man kun adgang på den adresse hvor abonnementet er registreret hvis det er TDC's web-TV du vil bruge. Det har noget med ophavsrettigheder at gøre. Jeg kan dog ikke forestille mig at det skulle blive et problem at på åbnet i sommehuset også.

Vh

Peter

Har du prøvet via Mit TDC app'en?

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej PHR

Som Busterladestang skriver, skal du over i TDC app'en for at få tdc tv på din iPad.

Jeg bruger det selv med stort held. Sjældent problemer med det. Heller ikke på 3G netværket. Men det er ikke Web TV du skal bruge. Du skal have mobil TV adgang.

Når du er ude, dvs at du får netværk fra et sted, som ikke har TDC TV adgang, vil du kunne se 7 grundkanaler. Når du er hjemme, har du adgang til samme kanaler, som du har hjemme.

Ude adgangen virker kun, hvis du køber mobil tv adgang.

Du kan læse mere om det her

http://go.tdc.dk/uhvse 

Lad os høre, hvad du finder ud af og kom tilbage, hvis du har yderligere spørgsmål. God fornøjelse

Hilsen

Hej Patrick

Jeg har nu i et par måneder forgæves forsøgt at få det til at virke, og de kan ikke hjælpe mig i butikkerne eller hos Helpdesk, så jeg håber, at du kan hjælpe mig.

Jeg har Homeduo Secure så jeg har adgang til Web Tv og i følge beskrivelsen af TDC'appen skulle jeg kunne se mine kanaler via app'en hvis jeg er på mit hjemmenetværk. Det virker bare ikke. Jeg videre besked om, at jeg skal købe mobil Tv før det virker.

Det samme gør sig gældende på min iPhone. Udover Homeduo har jeg en almindelig mobil med et TDCabonnement således jeg kan bestille aktiveringskoden. Herudover har jeg som nævnt en iPhone men med abonnement hos en anden leverandør. Til sidst skal det nævnes, at der så vidt jeg kan se, ikke nogen steder står, at man skal have et mobilabonnement hos TDC for at fundet til at virke på hjemmenetværket.

Jeg håber du kan hjælpe mig er jeg er ved at blive tosset.

På forhånd tak.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P