Web tv på IPAD

• 0 kommentarer
Skal lige høre TDC hvornår de påtænker at give deres HOME TRIO kunder mulighed for at se WEB TV på IPAD.? Er svaret aldrig eller inden for en tidshorisont.? Behøver man virkelig at skifte til YouSee for at få denne ydelse.? På forhånd tak for det entydige svar....

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ovem,

Du er bestemt ikke den første, der efterlyser en WebTV-app til TDC TV, men det tætteste jeg kan komme på et entydigt svar er, at den måske kommer på et tidspunkt.

Beklager!

Hilsen Ulf

Da jeg undersøgte markedet med udbydere, sagde jeg direkte til TDC service medarbejderen, at jeg ville samle min bredbåndsforbindelse samt min tv pakke hos en udbyder. Jeg fortalte, at årsagen til at jeg ville det, er at jeg vil kunne se tv på min iPad og min iPhone. Sælgeren sagde, at så skulle jeg vælge home trio.......... Nu har jeg så fået hometrio, og jeg må konstatere, at det ikke kan lade sig gøre. Jeg ved det er min egen store fejl ikke at undersøge det til bunds inden, og at det er en stor fejl, at jeg stolede på en sælger fra TDC. MEN ER DETTE IKKE I STRID MED MED MARKEDSFØRINGSLOVEN
I går fik jeg af TDC i Århus tilsvarende venlige Info
Jeg kunne i mandags se tv på min iPad uden problemer. Hvad sker der, det kan da ikke passe, at man nu igen skal flås ved at skulle købe et yderligere abonnement Mobiltv. Jeg har Home Trio ultra plus!!!
Jeg tilslutter mig... Jeg kunne se webtv indtil onsdag, torsdag ville den pludselig have at jeg skal have mobiltv abonnement - det er bare ikke okay.. Hvad er det lige der sker? Få det fikset, I skriver at man kan se tv på hjemmenetværket, så skal det altså også virke i mere end et par uger!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)