Svar

Web TV, mangler Viasat

• cs_
  • 0 kommentarer
Bruger Web TV under Home Trio. Alle kanaler kan ses, men hvorfor ikke dem fra Viasat, som jeg har på alm Tv.

icon

Bedste svar af KsNa 28 december 2011, 18:26

Det har været oppe før, og det skulle være fordi Viasat IKKE vil give tilladelse til, at deres kanaler kommer på WebTV - måske fordi Viasat vil sælge Viaplay i stedet.

Mvh

Kim

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa,

Her er mit bud på det. Jeg tror det er fordi at WebTV bare har de kanaler de har, og hvis man så har hometrio, eller andet, så får man WebTV, med de kanaler WebTV nu tilbyder. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det har været oppe før, og det skulle være fordi Viasat IKKE vil give tilladelse til, at deres kanaler kommer på WebTV - måske fordi Viasat vil sælge Viaplay i stedet.

Mvh

Kim

Hej Mathias !

Tak for dit svar.

Første gang jeg "gik på Web-tv", havde jeg kun de kanaler som er i Trio Basis. Efter ca 2 dage kom de resterende op til 37 kanaler. Derfor undrer det mig, at Viasat pakken ikke også kommer, når vi nu abonnerer på dem.

Mvh Claus

Hej Kim

Tak for svar, selvom den er træls.

Mvh Claus

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, det er ØV.

Og det er det også med, at man ikke kan bruge WebTV uden for husstanden, underligt for man skal jo bruge sit login - og så er man jo trods alt kunde.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)