Web TV fryser konstant

Jeg har Home Trio og er yderst irriteret over, at WebTV forbindelsen 'fryser'. Dvs at streamingen ophører og man ser det lille ur der loader, men ofte sker der ikke videre.

Jeg har diskuteret det flere gange med TDC. Første gang blev jeg bedt om, at slukke for modtageren, mens TDC lavede 'et eller andet' Det holdt i ca. 1 uge. Nu er problemet tilbage med fuld kraft og jeg har klaget igen.

Denne gang fik jeg at vide, at min PC var for gammel (den er spritny og en testvinder, og jeg har samme problem på mine andre 3 PC'er).

Skal man virkelig klage til EkstraBladet for at få en løsning ?

Med venlig hilsen,

Henrik Lund

4 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Henrik

Benytter du trådløs forbindelse?

I så fald vil jeg foreslå dig at køre med kabel i en periode, for at se hvordan det opfører sig.

Vh.

Rasmus - TDC

Jeg har samme problem. (HomeTrio)

Og nej, det er ikke en sløv pc, doh!

Det sker på flere kanaler. Virkelig skod.

Det kan du da ikke mene? Det er ikke for sjov jeg kører trådløst, så løs problemet eller også er jeg historie som TDC-kunde.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Henrik

Det er jo ikke for at genere dig, at jeg kommer med det forslag.

Hvis du benytter trådløst, kan det pga. omgivelserne hvor du bor, eller vandrør, blanke overflader eller andre trådløse enheder i dit hus, give problemer for det trådløse signal, og det har jeg jo ikke rigtig nogen indflydelse på?

Nu ved jeg jo ikke om du sidder med en stationær eller en bærbar pc, men benytter du en bærbar, burde du i testøjemed, være i stand til at sætte den på med kabel , og se hvordan den opfører sig.

Jeg vil også foreslå dig at læse denne artikel om trådløst signal:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23678

Vh.

Rasmus - TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$