Web-tv fejl på hjemmesiden....?

• Deltager
  • 0 kommentarer
Har på 4. dag ikke kunne se Web-tv hvorfor? Explore melder fejl på www.tdc.dk Hjemmesiden når jeg vil se Web-tv.

21 Kommentarer

Kan lige tilføje:

res://ieframe.dll/acr_error.htm#tdc.dk,http://webtv.tdc.dk/livetv/dr1/

Det er hvad der står i web adr. linien

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, det tyder på en fejl med din internet browser.

jeg vil anbefale at du prøver med en anden browser, som ex firefox.

Nu har jeg prøvet med opdatering og en ny install af explore... Det virker ikke... så nu må det være "firefoxes" tur til et forsøg.

Firefox har hellere ikke løst problemmet med WEP-TV´s afspilning.... Andre forslag????

TDC har tilsyneladende en generel fejl med web-tv, se anden tråd omkring IP-adresse.

Min tålmodighed med TDC's manglende service er efterhånden brugt.

Hej Lunge

Når man søger på Google: "res://ieframe.dll/acr_error.htm", ser det ud til at det er en fejl i IE8. Jeg har fundet en side hvor Microsoft support skriver at man skal deaktivere nogle add ons. Det er godt nok på engelsk, men håber det kan hjælpe, det gjorde det hvertfald for ham der havde problemet:

Take a look at these instructions to use Internet Explorer (No add-ons) to identify any add-ons that are causing errors.

·         Click Start

·         Click All Programs

·         Click Accessories

·         Click System Tools

·         Click Internet Explorer (No add-ons)

·         Click Tools

·         Click Manage Add-ons

·         Click Toolbars and Extensions

·         Under Show: click All add-ons

·         Click any add-on

·         Press CTRL + A on your keyboard (this should select all add-ons)

·         Click Disable all

·         Click Close

·         Close Internet Explorer (No add-ons)

·         Open Internet Explorer

If the problem is fixed then the next step is to enable the add-ons one by one to find which is causing the problem.

·         Click Tools

·         Click Manage Add-ons

·         Click the first disabled add-on

·         Click Enable

·         Click Close

·         Surf a few pages

·         Close Internet Explorer

·         Open Internet Explorer

Test to see if any errors have returned, if not the add-on you enabled is good to stay. Repeat the enabling process for the next disabled add-on and continue this process until the problem returns. Then the last add-on enabled will need to be disabled/uninstalled/updated to avoid further problems.

Fra: http://answers.microsoft.com/en-us/ie/forum/ie8-windows_other/resieframedllacrerrorhtm/961b52cc-b113-4af0-b49a-a1c217c770c5

Den generelle fejl vi har med WebTV er en IP fejl, og burde ikke have nogen indflydelse på den fejl du oplever.

Mvh Joachim

Beklager det hjælp ikke.... Den sidste opdatering på pcen var fra Adobe, jeg har før kæmpet med det program. Jeg har også en Mobil med WIFI som jeg også har forsøgt at se WEPtv på kan det være den der snyder og laver sjov. Det lyder ikke sandsynligt men det kune jo godt giver nogle ret forunderlige problemer...

Det der med manglende service er jo i bund og grund derfor at de har lavet dette forum. Så kan vi hjælpe os selv og de kan spare et par service medarbejder.... kærsten har siddet i callcenter for en PC udbyder og det er nogle ret åndsvage ting folk ikke kan finde ud af. Såsom og sætte pc en til stikkontakten fordi der er EDBstik med i pakken og et alm.stik. det er jo svært og gætte sig til hvilkent stik der skal i.....

Lunge, hvad har dit indlæg med denne tråd at gøre - kan du hjælpe med fejlen?

@Barken

kort: Det er Lunge's tråd og det er lunge der stiller et spørgsmål, så kan du vel ikke forvente at Lunge selv kommer med en løsning.Overrasket humørikon
@Lunge. Undskyld jeg blander mig. Glad humørikon

Jep, min tråd... Forsøgte at forklare hvad der er sket på pcen siden WEPtv ikke virker også lige for forsvare jer lidt over for den bruger der er pænt træt af JERES service. Så du må meget undskylde at jeg er kunde hos jer når jeg nu har et problem.....

"jeg er kunde hos jer"Overrasket humørikon

Både barken og jeg er også kunder.  Jeg vil godt lige rette en misforståelse:

Øverst på denne side står der: TDC-Forum - Stedet hvor du for hjælp og hjælper andre. For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne. Det er rigtig at der engang imellem dukker en TDC-ansat op, men det er primert andre kunder der hjælper hinanden. Har du forøvrigt prøvet dette:

kompatibilitetstilstand.JPG

MajaH: Den mulighed har jeg ikke. Eller det vil sige at den når det ikke.

Vi kunne ikke sende dig tilbage til tdc.dk.

Internet Explorer har afbrudt gendannelsen af dette websted. Der er tilsyneladende et vedvarende problem med webstedet.
 Du kan:

Gå til startsiden

Prøv at gå tilbage til tdc.dk

/#Flere oplysninger
Som du kan se forsøger den og gå tilbage.... Det er ikke browseren der laver ged i det for jeg har prøvet andre. Har op dateret. Har geninstaleret. Har deaktivet Aktivx enkeltvis.....  

Så er det vel en Undskylding til Joakim der er på sin plads. UNDSKYLD.... 

Hej Lunge.

Jeg har lige oplevet IGEN en reloading af forumsiderne.

Kan du genkende nogle af dine fejl du oplever, med nogle af dem der står i disse to tråde?:

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/quot-Der-opstod-en-uventet-fejl-quot/m-p/6443#U6443

/t5/Forslag-Id%C3%A9er/Forum-siderne-opdatere-sig-selv-ca-hvert-5-sekund/m-p/33871#U33871

Der er det nemlig også umulig engang imellem at gå til bage til forige tdc-side. 

Nej, Det hjælp ikke. Jeg har aldrig oplevet nogen fejl, eller andet pjat med TDC hjemmesider.  Den har kun været lidt sløv i den -externe afspiller i Play. Ellers aldrig nogen Software problemer. Men det er da godt at sponsor iconerne virker, NOT.... de er der hurtigere fremme end selve hjemmesiden...  

res://ieframe.dll/acr_error.htm#tdc.dk,http://webtv.tdc.dk/livetv/dr1/

Jeg har nøjagtig de samme problemer. Har haft kontakt med TDC, de siger det er min opsætning i IE8, (Kundeservice kunne sagtens åbne WebTv med min adgangskode og brugernavn i deres computer, samme styreprogram XP) Skulle  kontakte Internet Explorer. Det har jeg gjort. De siger det er TDC opsætning da jeg kan åbne andres gratis tv. Jeg har en masse opdateringer af Microsoft .Net framework

så måske der kuinne være noget her? Dette problem har stået på længe, og det er kun i Win XP, har Win 7 på bærbar, kan sagtens køre med TDC WEB TV

Hej Jørgen1967

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum og tak for dit bidrag til at få beslyst problemet.

Det kan ikke være en opdatering af java, du mangler, vel?

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/.  Bare et forslag Blinkende humørikon

Jo tak for denne mulighed, men det hele er opdateret og testcenteret skriver også at "jeg kan se TDC WEB TV" da det hele er opdateret så det er et andet sted det er galt.

Jeg har kunnet set WEB TV med det samme udstyr på denne PC, så derfor tror jeg at det må være en opdatering af Internet Explorer!!

Java er opdateret til nyeste vs. så det er ikke det. Gir Jørgen ret Det er kun XP os. der er ballade med for blærbar med Vista os køre det fint. Tænker lidt på om det kan være noget opdatering fra Mikrosoft der stopper for feed.

Kan heller se nettv fra DR eller andre hjemmersider. 

har løsning på problemmet..... Jeg gendannede pc´en som den var på et tidligere tidspunkt.... Det løser mit problem. Men giver ikke et svar hvorfor det startede....

Jeg tror også jeg nu har fundet problemet.

Jeg har geninstaleret windows og alle opdateringer. Samtidig instaleret bundkortets drivere.

Efter alle disse var instaleret, kørte WEB TV fint.

'Jeg syntes bare at at ting bevægede sig noget "slow motion" agtigt på computeren i øvrigt

kunne jeg se at skærm driveren var ikke up to date. Dette var en VGA driver.

Der blev instaleret nye skærmdrivere, og "vupti" så kørte TDC WEB TV ikke igen og opførte

sig nøjagti8g på samme måde, som tidligere. Den sidste instalerede skærmdriver blev igen

afinstaleret, så kørte TDC WEB tv igen.  Jeg er sikker på at det er skærmdriveren der laver

"hurlumhej" og har prøvet med forskellige nyere, men de fungerede ikke på min maskine.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)