WEB-TV

Hej

Jeg er ny bruger og er ved at læse mig igennem hvordan jeg bruger "Mit tdc" i forbindelse med mit Home Trio-abonnement. Jeg kan se, at man aktivere alle mulige tjenester, men ikke hvordan man aktiverer WEB-TV. Hvor er knappen til det? Jeg synes ikke den står med i listen med TV-Play, Sikkerhedaklarm,webmail m.m. Så hvorfan aktiverer man Web-TV? Hvis jeg klikker mig ind på WEB-TV står der en masse forslag til hvorfor det ikke bare går i gang, jeg synes bare ikke nogen af dem passe på mig.

For jeg har jo oprettet et log-in. Jeg har flash ,dvs. Adobe Flashplayer,- hvis det drejer sig om en anden flashplayer kunne det være rart at vide hvordan man downloader den. Det er snart en måned siden Home Trio blev installeret, så der er gået 5 arbejdsdage. Så nu håber jeg på lidt hjælp fra en der er lidt mere rutineret.

[i]

4 Kommentarer

Humørikon frustreret du er nok i samme sitution som mig, WEB-TV virker ikke igen !!!!!

Det samme problem her - og det er ikke noget nyt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Vinkelvej

Web tv skulle gerne stå ude i højre side på TDC hjemmeside.

nr 1. tdc mail

nr 2. selvbetjening

nr 3. Tdc Play

og som nr 4. WEB TV

Jeg ved ikke hvornår du har fået Home Trio, men der kan gå op til 4-5 dage før web tv er kørt ind i TDC's system, ups så ikke det var en måned siden.

Mit web tv virker udmærket, men jeg ved godt at der er mange problemer, øv Trist humørikon

Prøv at tjekke om du har den sidste version af Adobe flashplayer

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

hilsen Bente

Det er da utroligt - mere end to dage hvor webtv ikke virker og hvor TDC oplyser at der er en fejl som løses hurtigst muligt. Tilsyneladende var det løst sidst på eftermiddagen i går og her kl. 14:15 VIRKER DET IKKE IGEN!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)