Web TV

Når jeg ser tv i stuen hvor den store boks står, så går der gerne omkring 5 min, så hyler den lige et øjeblik og så forsvinder billedet og der kommer enten meget "fint" sne eller tynde tynde Yousee striber (altså tynde striber i mange forskellige farver).

Jeg er nødt til at slukke og tænde boksen igen for at det skal virke. Den gør det 3-4 gange før den kører som den skal. Den kan heller ikke afspille det der er optaget. Den lille boks jeg har ovenpå, kører upåklageligt.

Har haft den store boks slukket i et par minutter og genstartet, men det hjalp ikke.

Nogen der har en løsning på det problem?

5 Kommentarer

Hej Raprap

Du skriver noget med grønne striber.

Har du bredbånd som kommer ind via kabel, så er du Yousee-kunde, og får højst sansynlig den bedste hjælp, hvis du stiller dit spørgsmål til yousee-forum. http://forum.yousee.dk/

Hvis jeg tager fejl, og du er TDC-kunde og får sinalet  ind via dit telefonstik,   så er der sikkert en anden TDC-kunde, der kan hjælpe dig herinde.

Det ville være en stor hjælp for de der nørder, der kan svare dig, at du skriver navnene på boxsene. Prøv at se om der ikke står et navn på dem. Ellers kan det være det står på din ordrebekræftigelse. Glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Uanset hvor det lige er du har dit abonnement, tror jeg sagen er ret klar.

Når du har en boks der kører må det jo betyde at din forbindelse er OK. Den boks der ikke kører vil ikke vise live, og vil ikke vise optagede udsendelser - så må den være defekt.... Fejlbeskrivelsen tyder på at der er en fejl i boksens interne strømforsyning, men det er jo ligemeget set fra din side Glad humørikon

Kontakt den relevante hotline og fejlmeld boksen.

vh

peter

Ja jeg fik ikke skrevet at det er Hometrio jeg har.

I overskriften står der "Web-tv", så det er ikke gennem telefonstik eller kabel det kommer ind.

Ralph.

@Ralph og Peter

ups - ja ja - man kan jo ikke være lige heldig hver gang. Meget glad humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hometrio kommer faktisk gennem telefonstikket Glad humørikon

vh

Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8