Web tv

Hvornår kan home trio kunder se web tv via deres computer på arbejde

så det ikke kun er bundet i hjemmets på lokal net.

nu da mange andre udbyder det ?

4 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Tak for dit indlæg.

Det er desværre ikke en mulighed vi udbyder, og jeg har ikke svar på hvornår det kommer, hvis det kommer.

Det er korrekt, at blandt andet hos Yousee har man også muligheden for at se Tv på computeren, lige som hos TDC.

Men hvis man vil se Tv på computeren uden for hjemmets 4 vægge, som f.eks. på arbejdet, kræver det at man tilkøber et abonnement for 199 kr. om måneden.

Med venlig hilsen

ThomasG

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Hvor findes det abonnement. Kan ikke finde det Glad humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej HeinrichP

Det kan godt være jeg fik skrevet det lidt hurtigt Glad humørikon

Det er Yousee ikke TDC der har det abonnement.

Med venlig hilsen

ThomasG

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Det er skam helt okay Meget glad humørikon

- Men du må skam gerne tage med videre at oprette, omend ikke et web-tv abonnement - men et abonnement til TDC PLAY. Man kan trods alt abonnere på Spotify, Wimp, Sony Music, ... hvad er der mere? Det ville helt sikkert kunne bringe nogle penge i kassen til TDC, og jeg ville meget gerne betale for det, eftersom jeg synes TDC mobilabonnementer er for dyre generelt. PLAY er det eneste i de abonnementer jeg gider eje, så hvis du vil tage dette forslag med videre?

"solskins"-hilsner (krydser fingre ... forhåbentligt snaaaart!)

HeinrichP 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P